הקרן לידידות העניקה שי לשבועות לכ-60 קשישים באשדוד

השי הוענק לקשישים הנמצאים בתכנית "בכבוד ובידידות" של הקרן, שנועדה להקל על מחסורם של אזרחים ותיקים וניצולי שואה מעל גיל 80

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לכבוד חג השבועות, עובדי ומתנדבי הקרן לידידות חילקו שי לחג לכ-1,000 קשישים ברחבי הארץ, ובהם לכ-60 באשדוד, במסגרת תכנית "בכבוד ובידידות" של הקרן. גם באשדוד ביקרו מתנדבים חלק ממוטבי התכנית בעיר, ברכו אותם לרגל החג והעניקו להם שי צנוע.

בין מקבלי השי נמצאת יבגניה סיגל, 89, ניצולת שואה שעלתה לפני מספר שנים מאוקראינה. סיגל, שהתרגשה לקבל את השי מנציגי הקרן לידידות, סיפרה: "הייתה לי ילדות מאושרת עד גיל 9 ואז התחילה המלחמה. אנחנו הצלחנו לצאת ימים בודדים לפני שהגרמנים הגיעו, אבל רוב קרובי המשפחה שלי נשארו באוקראינה ונרצחו בשואה ". "גדלתי במשפחה יהודית מסורתית וחגגנו את כל החגים. בברית המועצות אי אפשר היה לציין את החגים ואני שמחה להיות בארץ בחגים ולהיזכר בילדות שלי" . סיגל הודתה לנציגי הקרן: "תודה רבה על הביקור והמתנה לחג. אני מתרגשת מאוד בכל פעם שמתקשרים אלי מהקרן בחגים ובאים לבקר אותי. אין לי כמעט קרובי משפחה בארץ והביקורים האלה עושים לי טוב בלב".

 רכזת מרחב אשדוד והסביבה בקרן לידידות, אנאל סויקה: "הודות לשיתוף פעולה עם חניכי קבוצת אחריי המקומית ומתנדבי הקרן באשדוד, הצלחנו גם הפעם להזכיר לקשישים בעיר שאנחנו לא שוכחים אותם".

נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "אנחנו גאים על הזכות שיש לנו להעניק סיוע לאלפי קשישים באמצעות תכנית 'בכבוד ובידידות' בכל ימות השנה ובתוך כך, להעלות חיוך על פניהם לפני חגים ומועדים. בזכות התורמים היקרים שלנו מרחבי העולם, מתאפשר לנו לסייע בכל ימות השנה לקשישים וניצולי שואה רבים בישראל וכך להקל על כל מחסור שיש להם".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן