הקבלן, איציק חדד נבחר ליו"ר ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה, יחליף את ורד צרפתי

איציק חדד, בן 64, בעלים ומנכ"ל של חברת היזמות והבנייה יחד הבונים, נבחר פה אחד לתפקיד יו"ר ארגון הקבלנים של אשדוד והשפלה במקומה של עו"ד ורד זבולון צרפתי, סגנית נשיא התאחדות בוני האר, שמילאה משך יותר מ-10 שנים את התפקיד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעליה של חברת הבנייה יחד הבונים פועלת מזה 25 שנה ומתמקדת בפרויקטים של יזמות והתחדשות עירונית בעיקר בעיר אשדוד. איציק חדד נבחר פה אחד לתפקיד יו"ר ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה.

חדד: " האירגון צריך לטפל בנושאים רבים וחשובים כגון הגדלת היצע הקרקעות במרכזי הערים באמצעות פישוט הליכים בהתחדשות העירונית -קיצור ההליכים להוצאת היתרי בניה. אם ההלכים יקוצרו, השפעת העליה תשומות הבנייה  תהיה פחות משמעותית, מה שיביא ליציבות במחירי הדיור ואף להורדתם.

חדד, יו"ר הארגון, הוסיף כי בכוונתו לפעול לקידום ומיתוג מעמדו של הקבלן ולקבלת סיוע מקצועי מימוני משפטי ותכנוני – דבר שיסייע  לקבלן לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון. האירגון ישתף פעולה עם כל גורם עירוני, ממשלת  ועיסקי על מנת לקדם את הענף לטובת העוסקים בו ולטובת הציבור.

 לדבריו, אחת המשימות החשובות של האירגון הינה חיזוק הקשר עם הקהילה והציבור הרחב בכל נושא הקשור הן לענף הבנייה והן לצרכי הקהילה. 

ורד צרפתי. היו"ר הקודם. צילום"יח"צ

עו"ד ורד צרפתי זבולון: "אני מאחלת הצלחה רבה לאיציק חדד בתפקיד שאני בטוחה שימלא בצורה מעולה.  בעבורי היו אלה 10 שנים מאתגרות במהלכן ניסינו להשפיע על הממשלה להגדיל את היצע הדירות והורדת מחירי הדיור, פעלנו לשיפור איכות הבנייה ומעמדם של הקבלנים ולמען שמירה על בטיחות פועלי הבניין". 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן