הצעות ופניות לעו"ד לחן מאשדוד: רוץ לראשות העיר אשדוד

מערכת הבחירות באשדוד תתקיים בעוד שנה ו10 חודשים והרעשים סביב המועמדים לראשות העיר ולחברי המועצה צצים מתחת לפני השטח וסביר שיצוצו עוד שמות. השם שצץ בימים אלה: עו"ד יאיר לחן שמקבל פניות מגורמים שונים לרוץ לראשות העיר. עו"ד לחן: "יש פניות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שנה ו10 חודשים לפני הבחירות לרשויות העניינים מתחממים. עו"ד יאיר לחן מאשדוד, מבכירי הליכוד מקבל פניות רבות בשבועות האחרונים להתמודד לראשות העיר אשדוד. עו"ד לחן המשמש כשופט בבית הדין של הליכוד אישר את הפניות אליו ואמר :"אכן יש פניות מכל מיני זרמים. ה מחמיא לי אבל טרם החלטתי בעצמי אם אני רוצה לרוץ לראשות העיר אשדוד".

עו"ד לחן באחרונה אף התחזק בדת והוא מקושר ללא מע רבנים מהמגזר החרדי באשדוד, שדי רואים בו מועמד לראשות העיר ומהם אף הוא מקבל הצעות ללכת על זה. לאשדוד10 נודע כי גם גורמים כלכליים הציעו לו תמיכה באם יחליט להתמודד .בינתיים כפי שאומר עו"ד לחן, טרם החליט. "זה גם מוקדם . רק בעוד שנתיים הבחירות. יש זמן"

עו"ד לחן באחרונה היה מעורב בכתיבת פסק דין משמעותי בסוגיית "הליכודניקים החדשים". הוא ה שהוביל לפשרה בעניין מול בכירי תנועת הליכוד, יריב לוין, חים כץ וישראל כץ. על פי פסק הדין (מצורף) הם העניקו לח"כ דוד ביטן את המכות לשגר מכתבים לכל "החשודים" כליכודניקים חדשים שמנסים להשתלט על הליכוד מכתבים ובו הוא ידרוש מהם נאמנות לליכוד. בית הדין נתן לח"כ ביטן הסמכות לבטל חברויות למי שהוא מזהה כמסתננים לליכוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן