העירייה אישרה: התנאי קבלת טופס 4 לאיכלוס, בהתקנת מכשירי החייאה בבניין

מועצת העיר אישרה את הצעתו של חבר מועצת העיר, עו"ד חנוך דרך ארליק שמערכות החכמות של מכשירי החייאה תהיינה מחוברות בתקשורת למוקדי רפואת החירום של מד"א, והן תותקנה במבנים שייבנו למגורים ויהיו בעלי 4 יחי"ד ומעלה ובמבני משרדים. מיקום המכשיר במבנה ייקבע בהתייעצות עם מד"א, שתאושר בכתב

עו"ד ארליך.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במועצת העיר אשדוד אישרה את הצעתו של עו"ד דרך ארליך לפיה הדיפיברילטורים יותקנו בכל בניין חדש בתנאי לקבלת היתר אכלוס. ההצעה עברה פה אחד והנושא יעבור לטיפול לגורמים המקצועיים שינסחו תיקון להנחיות המרחביות.שמציע לקבל את ההצעה במועצת העיר, השימוש במכשירי החייאה במרחב הציבורי ע"י עוברי אורח מוכיח שוב ושוב את יעילותו ויכולתו להציל חיים. החיוב להתקנת מכשירי החייאה יביא לפריסה  רחבה שלהם במרחב הציבורי בעלות מינורית. המוקדן של מד"א שיקבל קריאה על אירוע לבבי יוכל, עוד בטרם הגעת כוחות ההצלה למקום, להפנות את המתקשר למיקום מכשיר ההחיאה הקרוב ביותר, לפתוח למתקשר מרחוק את התיבה בה מצוי המכשיר ולתת למתקשר הוראות הפעלה וטיפול בחולה, וזאת עד להגעת כוחות ההצלה למקום.

העלות הכספית המשוערת של ההתקנה הראשונה של המכשיר ע"י מד"א היא של כ-7,300 שקל שיכללו גם שירות למכשיר במשך כ-4 שנים. בחלוף  השנים הללו יעלו המשך חידוש תפעול המכשיר, אחזקתו וחיבורו למוקד מד"א, כ-400 שקל לשנה.   

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן