הצדק נעשה לאחר 10 שנים: 23 שנה לאבו עסל שרצח את מרגריטה מאשדוד

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר על סאמי אבו על עסל 23 שנות מאסר ופיצויים, לאחר שהורשע בהתאם להודאתו ברצח מרגריטה לוי ז"ל לפני כעשרים שנה באילת.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במסגרת הסדר אליו הגיעו הצדדים, הגיש עו"ד אביב דמרי מפרקליטות מחוז דרום כתב אישום מתוקן בו הודה אבו על עסל. על פי כתב האישום, במהלך יוני 2003, עת שהתה המנוחה באילת, חנק אותה אבו על עסל, הכה אותה בראשה, בפניה ובגפיה העליונים ודקר אותה בחזה. כתוצאה ממעשיו נפטרה המנוחה.

שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע, גילת שלו, איתי ברסלר גונן ופאני גילת, הרשיעו את אבו על עסל ברצח וגזרו עליו 23 שנות מאסר, מאסר על תנאי ו 100,000 ₪ פיצויים.

בתום הדיון מסר עו"ד אביב דמרי, מפרקליטות מחוז דרום, שניהל את התיק: "הרשעתו של סאמי אבו על עסל ברצח מרגריטה לוי ז"ל לפני כעשרים שנה באילת היא תוצאה של עבודה מאומצת ונחושה של צוותי החקירה ופרקליטות מחוז דרום פלילי. למרות הזמן הרב שחלף מאז המעשה, הצלחנו להביא את האחראי לדין. מקרה זה מדגיש את המחויבות הבלתי מתפשרת של מערכת המשפט להעמיד לדין את אלו שפוגעים בחייהם של אחרים ולדאוג שהצדק ייעשה, גם אם הדבר לוקח זמן רב. אנו מקווים שהרשעה זו תספק מידה של סגירת מעגל למשפחתה של מרגריטה לוי ז"ל."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן