הפשע באשדוד עולה מדרגה: דקירות, יריות, פצועים ורצח

גל אלימות מטריד עובר על העיר אשדוד בחודשים האחרונים. יריות, פצועים דקירות ורצח של צעיר בן 22, נדב בוחניק ז"ל. ראש עיריית אשדוד , ד"ר יחיאל לסרי הזעיק ללשכתו את מפקד תחנת אשדוד רפ"ק פורטל ודרש ממנו לעצור ההידרדרות. ומחקירת הרצח שמסעיר את העיר: החשוד ברצח הוא תומר אלפסי, שנעצר עם עוד 5 מעורבים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גל האלימות באשדוד תפס תאוצה וצבר רצף של אירועים פליליים אלימים ברחובות העיר, שגורם לתושבים רבים חוששים לצאת לרחוב ולהיקלע לניסיונות חיסול בין עבריינים. מקרי או לא, גל האלימות אמור להדליק נורה אדומה בוהקת במשרדי מפקד תחנת משטרת אשדוד.

מקרה רודף מקרה ותושבים רבים הביעו את חששם בעקבות המקרים, שמא יקלעו במקרה לאירוע אלים ויפגעו. הרצח המחריד של נדב בוחניק ז"ל היה השיא של אירועי האלימות הקשים. רצח שממשיך להסעיר את הרגשות בעיר.

ורק ממקבץ האירועים של החודש האחרון בלבד ניתן להבין מה מתרחש. ביום חמישי 13.2.20 התקבלה במשטרה קריאה על אירוע דקירה ברחוב רוטשילד ברובע ט״ו. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה על פי החשד הרקע לאירוע פלילי. יום ראשון השבוע, נפתח בעוד אירוע דקירה. הפעם ברחוב ביאליק ברובע ה׳. מדובר על קטטה בה נדקר גבר בשנות ה- 50. המשטרה עצרה חשוד בשנות ה- 40 ממרכז הארץ. החקירה נמשכת.

ביום שלישי 18.2.20 בלילה נעצר תושב אשדוד באשקלון. השוטרים עצרו החשוד האשדודי בן ה-24 יחד עם חשודים נוספים. בבדיקות שעשו השוטרים מצאו סכין, כפפות וטלפונים ניידים. דקות לפני שהרכב בה נסעו ואשר עורר את חשד השוטרים, עצר נזרקו ממנו ונמצאו 2 אקדחים ומחסניות עם כדורים. שבוע לפני, יממה לאחר רצח בוחניחק נורו שני צעירים שהיו בתוך מכונית ברובע יא'.

ולא רק תושבים מודאגים בשל האלימות. גם ראש העירייה ד״ר לסרי שהזעיק ללשכתו את מפקד תחנת המשטרה באשדוד, סנ״צ שמעון פורטל. "נפגשתי עם מפקד תחנת משטרת אשדוד סנ"צ שמעון פורטל, בעקבות אירועי השבוע החולף שיצרו תחושת חוסר ביטחון בעירנו" הוא סיפר. "על אף שרמת האלימות באשדוד היא מהנמוכות בישראל, אנו רואים באירועים האלו קריאת השכמה, וחובה להעריך מחדש את מצבנו. בעצה אחת החלטנו לשלב כוחות בחומי פעילות שונים וריכוז מאמץ מיוחד במאבק בכל סוגי האלימות, כדי להשיב את תחושת הביטחון לתושבי באשדוד. סנ״צ פורטל מפקד התחנה הציג בפנינו את גישתו הבלתי מתפשרת, ויחד עם צוותו יעשו הכל כדי שנצליח בכך".

הותר לפרסם שמו של החשוד ברצח נדב בוחניק ז״ל

ובתוך כך בית המשפט התיר לפרסם שמות החשודים שנעצרו בחשד מעורבות לכאורה ברצח של נדב בוחניק ז״ל. החשוד המרכזי הוא תומר אלפסי בן 21, שדקר על פי החשד למוות את נדב בשל סכסוך מתמשך

נדב בוחניק

בית המשפט התיר לפרסם כי החשוד העיקרי ברצח נדב בוחניק ז״ל הוא תומר אלפסי בן 21 בן למשפה רחבה מוכרת ומכובדת באשדוד. מעצרו של אלפסי הוארך עד 24.2‪.‬20. בחקירתו הוא שומר על זכות השתיקה. המשטרה עצרה עוד מספר חשודים במעורבות לכאורה ברצח. דניאל חטשואל בן 22, שנעצר בחשד לסיוע לאחר מעשה ושיבוש החקירה. מעצרו הוארך עד 20.2‪.‬20.
ניסים חדידה משדרות החשוד בקשירת קשר והלנת החשוד המרכזי. מעצרו הוארך עד 20.2‪.‬20
בר יוחאי אלוש שנעצר בחשד לסיוע לאחר ביצוע הפשע. כן עצרה המשטרה גם את אביו ואחיו של תומר. האב, אבי אלפסי עובד עירייה והאח ישי בן 23. מעצרם הוארך עד 20.2‪.‬20. המשטרה ממשיכה בחקירה. לא ברור מה חלקם.

תומר אלפסי


ממה שידוע ומחקירת המשטרה עולה כי בין בוחניק ז"ל לתומר אלפסי סכסוך מתמשך שהיה ידוע לרבים וגם לבני המשפחות של הצדדים ואף נעשה ניסיון לסולחה על ידי בני המשפחות, שלא יצאה לפועל.
בצהרי יום הרצח נטל אלפסי רכב ונסע לפגוש את נדב. כשראה אותו על אופנוע על פי חשד המשטרה דרס אלפסי את נדב ולאחר מכן על פי החשד יצא מהרכב ודקר את נדב למוות. אלפסי נמלט מהמקום. נודע כי בידי המשטרה סרטונים שמתעדים חלק ממעשה הרצח.
על פי חשד המשטרה הוא הסתתר בביתו של מכר שלו, ניסים חדידה בשדרות. השוטרים עלו על מקום המסתור ועצרו אותו בביתו של חדידה שנעצר ושוחרר ממעצרו. טען כי לא ידע בכלל שהוא היה מעורב באירוע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן