הפרס למלכות היופי: הלבנת שיניים

הוידוי של עינב בובליל, ספיר נרקיס משיקה פיג׳מות, עומר חזן מתחדש בפיאט ומה עשה גל זהבי ב׳קולה׳?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשלישי האחרון המתמודדות הסופיות בתחרות מלכת היופי של הדרום, בהפקת אורי קריספין, הגיעו לקלינקה של מרפאת השיניים WHITE לצורך צילומים. בתוכנית: איך לשמור על שיניים בריאות, הרמת כוסית שמפניה, וכיבוד קל. הזוכה בתחרות תקבל במתנה – הלבנת שיניים.

מעצבת שמלות הכלה והערב, ואחת מהסטייליסטיות המוצלחות בעולם התרבות והשואו-ביז הישראלי, מורן טובול, חשפה השבוע את בן הזוג הטרי שלה אור בן דוד, בתמונה שצולמה בחופשה של השניים באילת. טובול, שתחגוג בעוד שבועיים את יום הולדתה ה-32, התגרשה לפני מספר חודשים מאורן טובול, אושיה מקומית, שניהל בעברו מספר מקומות בילוי בעיר. כזכור, בספטמבר 2012 נישאו מורן ואורן בחתונה מפוארת בבית האופרה שסחפה אליה את כל ההוז אנד הוז המקומיים. עבורו היו אלה נישואים שניים, ולשניים נולדו במהלך השנים בת ובן. טובול אמונה על הלוק ההיסטרי של איתי לוי מזה מספר שנים והלבישה גם את נסרין קדרי, שירי מימון, נועה קירל, מירי מסיקה ואחרים.. כעת היא מטפחת גם את הקריירה אבל גם את הזוגיות עם החדש, אור בן דוד. שיהיה בהצלחה!

הכוכב האשדודי עומר חזן סיים השבוע באופן רשמי את צילומי הסדרה "זיגי" בבימויו של הבמאי אמיל בן שמעון של HOT לצופי ערוץ ניקלודיאון. על סט הצילומים נצפו גם: הצלם ויקיר המדור אור גפן, שהצטרף אל הקאסט של הסדרה וישחק בתפקיד ראשון על הסט יחד עם אלין כהן ואנה זק שהיא גם משלנו.

צילום: אור גפן

ועדיין בחזן, כשהוא כבר יכול לקרוא לעצמו כוכב נוער ושחקן, עומר חזן החליט להשתדרג והתפנק ברכב פיאט 500 קבריולט חדש מהניילונים. המחיר: 100 אלף שקלים חדשים. ויש לו עכשיו גם גג נפתח. האם הוא נעזר בכספי המענק בשביל לרכוש את הרכב? לעולם לא נדע.

היוטיובר וחובב האוכל גל זהבי, שאנחנו מלווים אותו עוד כשהיה נער, נתפס השבוע בעדשת המצלמה של המדור בחנות הפיצוחים ׳הקולה׳, שם הוא העמיס פיצוחים, תבלינים ושאר נשנושים. הפה של גל: ״אין על החנות הזו, אני יכולה לשהות פה שעות על גבי שעות״.

האשה האשדודית של הזמר ליאור נרקיס, ספיר (וענונו במקור), השיקה השבוע את קולקציית הפייג׳מות והגאד׳טים תחת המותג nar‪-‬kiss והסלוגן: ״לכל אחת מגיע להיראות טוב גם ברגעים הכי אינטמיים שלה״. לשם כך היא ליהקה את עצמה לצורך צילומי הקמפיין של הקולקצייה, שצולמה בין היתר במטבח ביתה, כי את הכי יפה שנוח לך. והבעל ליאור לא מפסיק לפרגן: ״אני שרוף עלייך מאמי״.

עינב בובליל מתוודה: ״לקחו אותי לפסיכאטר ולקחתי כדורים״

כוכבת העונה השניה של בית ׳האח הגדול׳ ובעלת בוטיק באשדוד, עינב בובליל התוודתה השבוע באתר ׳מאקו׳ שם סיפרה: ”לפני שבע שנים סבלתי תקופה ארוכה מחרדות איומות של פחדים על הבריאות של הילדים ושל בעלי", סיפרה עינב. "הייתה לי זיעה קרה, דפיקות לב, חוסר תפקוד חוסר מצב רוח כאבים בכל הגוף. זו הייתה תקופה נוראית".


"אמא שלי ובעלי אחרי לילה מאוד מאוד קשה שעברתי, ובין היתר הייתי בטוחה שאני עומדת למות, לקחו אותי לפסיכיאטר והוא המליץ לי על כדורים בשם פלוטן (כמו ציפרלקס). אחרי חודש בערך קיבלתי את החיים שוב במתנה, התחלתי לחזור לעצמי. הייתי בתפקוד מלא, שמחת חיים, אנרגיות והחרדות נעלמו, ברוך השם…", המשיכה עינב.
"לקחתי את הכדורים במשך שנתיים ואז הרגשתי שאני ממש חזקה. למדתי עם הזמן גם להשתלט על החרדות שלי ולשלוט במחשבות שלי ובעצת הרופא הפסקתי לקחת כדורים בהדרגתיות. אין לי דרך לשנות את המציאות, אז למה הפחדים? מקסימום נמות, כולם מתים בסוף ואחרי שנמות כבר לא נרגיש כלום, אז עדיף להנות מהחיים ולחשוב מחשבות חיוביות ונרבה עם אהבת חינם".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן