הפחד ברחובות: באשקלון גייסו אופנועים חמושים באשדוד סיירת אופניים

קבוצות ספורטאי האופניים מכבי אשדוד החלה הבוקר לסייר במרכז העיר.
חלק מחברי הקבוצה נושאים נשק ברישיון. באשקלון הקימו יחידת אופנוענים חמושים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

.

קבוצות רוכבי אופניים, המזוהות באמצעות אפודים צהובים עם הכיתוב "ביטחון עירוני", סיירו במספר מרכזים מסחריים. לקראת השעה 11:45 הגיעו לקרבת בתי ספר וגני ילדים במטרה לסייע לכוחות הביטחון בשמירה על המרחב הציבורי.

אתמול הודיעו חברי הקבוצות על התנדבות והרתמות לסיוע בשמירה על המרחב הציבורי, ומעבר לסיורים ביטחוניים רכובים ברחבי העיר: "צו השעה שלנו ושל כל תושבי אשדוד הוא להתגייס למאמץ העירוני לטובת לשמירה על התושבים ועל הביטחון במרחב הציבורי".

"אשדוד היא עיר גדולה ויש בה מעל 600 רחובות ושטחים גדולים שדורשים כיסוי. ההתגייסות של כולנו היא החומה ומגדל העירונית בעת הזו".

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי פנה אתמול לתושבים
כדי שנוכל להמשיך ולתגבר את הנוכחות בשטח, אני קורא לכל צעירי העיר, משוחררי צה״ל, עובדי משרד הביטחון לשעבר תושבים.ות להצטרף אלינו למאמץ העירוני להגברת הביטחון האישי של כולנו".

בעיריית אשקלון גייסו לצורך סיורים ואבטחה קבוצת אופנוענים חמושה שמסיירת באשקלון להגברת הבטחון ולהתערבות במקרה של פיגוע חלילה. על האופנועים הכבדים יופקדו רוכבים, יוצאי יחידות קרביות חמושים בנשק, שיוכשרו, בראש ובראשונה, לשמירה ביטחון אישי ועל הסדר הציבורי ואף לעזרה ראשונה במידת הצורך. במהלך עונת הקיץ תתוגבר פעילותם בעיקר לאורך רצועת החוף של אשקלון. נזכיר כי לאחרונה הושק חפ״ק ראשון מסוגו בעיר שהוצב ברצועת החוף ונועד לשמור על הסדר הציבורי במקום ובקרוב יתווסף חפ״ק נוסף, שני במספר באשקלון.

האופנוענים ייפרסו ברחבי העיר ובעיקר בקרבת מוסדות חינוך בשעות הבוקר והצהריים, ויהיו זמינים ונגישים באופן מיידי לכל אירוע ותרחיש.

ראש העיר, תומר גלאם: ״אנחנו ממשיכים במשימה העירונית להעניק לתושבות ולתושבים, לתלמידות ולתלמידים, תחושת ביטחון אישי ומוציאים אל הפועל את היוזמה שקידמנו בחודשים האחרונים להקמת יחידת אופנוענים ייחודית ומובחרת שתופקד על המשימה לצד הכוחות הקיימים שלנו ותתגבר את הנוכחות של גורמי הביטחון בשטח״.

ציחום: סיון מטודי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן