ליגה א' חוזרת לאצטדיון הי"א

היום בשעה 20:30 תארח הפועל אדומים אשדוד את הפועל עכו במסגרת המחזור 2 בליגה הלאומית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אוהדי האדומים בטירוף: אחרי 21 שנים היום לראשונה האדומים ישחקו באצטדיון שבו הם נולדו ושיחקו עד לאיחוד. מאז ועד היום הקבוצה בכל הגילגולים שלה שיחקה כקבוצה חובבנית עם אלפי אוהדים ביציעים. רק שהיום סוף סוף זה קורה והקבוצה האדומה והאהודה בעיר חוזרת לכבוש את אצטדיון הי"א.

דובר הקבוצה רז בנימין: "שהחיינו והגיענו לזמן הזה"
בעוד מספר ימים נחגוג את השנה החדשה ואין דרך טובה מזו להתחיל אותה בליגה הלאומית כקבוצה מקצוענית אחרי 21 שנה. ללא ספק אנחנו חוזרים לבית שלנו למקום הטבעי שלנו. הדרך שלנו עוד רחוקה וארוכה אנחנו עובדים קשה וצריכים לעבוד עוד יותר קשה כדי להתבסס ולתקוע יתד ומשם לשאוף קדימה. שתיהיה לנו שנה טובה ומתוקה ובהצלחה במשחק ובעונה בכלל.

צילום: רז זהבי

נקודה בחסות העקב של גיסין

משחקי הליגה הלאומית בכדורגל נפתחו ביום חמישי שעבר וקבוצת האדומים אשדוד יצאה למשחק חוץ באצטדיון העירוני בלוד, להתמודדות מול הפועל רמת השרון. זאת הייתה הופעה לא רעה בכלל של האדומים שיצאו עם נקודה מכובדת, בהופעת הבכורה שלה בליגה השנייה. המארחת עלתה ראשונה על הלוח עם שער של אליאור משעלי, שקבע בנגיחה 1:0 לרמת השרון בדקה ה-17, לאחר הגבהת כדור קרן. בדקה ה-50 הגיע שער השוויון של האדומים, לאחר כדור קרן מצד ימין, שהוגבה לעברו של נועם גיסין והחלוץ הצעיר כבש בצורה נפלאה באמצעות העקב. שער גדול של גיסין שממשיך עם האדומים מהעונה שעברה, בה לא קיבל מספיק הזדמנויות והעונה הוא כבר מאותת לצוות המקצועי, שצריך לקחת אותו בחשבון. בדקות הסיום האדומים יכולים היו לקחת גם שלוש נקודות, אך החמיצו מספר הזדמנויות טובות, אחת מהן ממש לפני השריקה האחרונה, רוי צעירי נשלח ל'אחד על אחד' מול השוער, אך האחרון הצליח להדוף ולהשאיר את התוצאה בעינה. ביום חמישי השבוע, הגיעה קבוצת הפועל עכו לאצטדיון היא', למשחק שהתקיים לאחר סגירת הגיליון, שהיה גם משחק הבית הראשון העונה של האדומים במסגרת הליגה.

ממשיכים להחתים אשדודים

עוד לפני המחזור הראשון הקבוצה הודיעה על המשך ההתקשרות עם קפטן הקבוצה והסמל שלה, לישי ביטון שהאריך את החוזה שלו בעונה. ביטון נמצא בקבוצה מיום הקמתה מחדש בשנת 2015, עוד בימיה בליגה ג' ואין ראוי ממנו להיות חלק מהקבוצה גם בעונה ההיסטורית בלאומית. ביטון שפתח בהרכב אמר לאחר החתימה: "שמח להמשיך במועדון הענק הזה שכבר מזמן הפך לבית עבורי. מודה לכולם על התמיכה והפרגון, אתן את כל כולי למען הסמל ולמען האוהדים היקרים שלנו".

המנהל המקצועי יאיר אזולאי הוסיף: "מהרגע הראשון היה ברור לכולנו שלישי ימשיך איתנו ובמיוחד בעונה ההיסטורית שלנו בליגה הלאומית, מאחל ללישי ולכולנו שנעשה עונה היסטורית בצורה מכובדת ושנעמוד ביעדים של המועדון ונשמח את הקהל והבעלים, שיהיה בהצלחה לכולנו ויאללה הפועל".

שחקן בית נוסף שחתם השבוע בקבוצה הוא החלוץ המוכשר אפק אזולאי, בוגר מחלקת הנוער של האדומים, ששיחק בעונה שעברה בעירוני מודיעין. אזולאי בן ה-20, שהוא בן דודו של יאיר, המנהל המקצועי, ינסה לעשות את קפיצת המדרגה המיוחלת בקריירה שלו ולהילחם על דקות בהתקפה של האדומים. יהיה מעניין לראות כיצד ישתלב העונה בהתקפת האדומים.

אפק אמר לאתר הקבוצה: "אני גאה להמשיך במועדון האדומים בבית שבו גדלתי. זו זכות עבורי ללבוש את המדים ולשחק במועדון עבור הסמל, המועדון והאוהדים. שיהיה לנו בהצלחה. תודה על האמון ויאללה הפועל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן