הפגנה בכנס תיירות באשדוד: תקרית אלימה בנוכחות שר התיירות

סגן ראש העירייה שמעון כצנלסון הדף פעיל חברתי שפנה לשר התיירות יריב לוין במהלך כנס תיירותי באשדוד . סאיג ״בושה וכלימה". כצנלסון: ״פרובוקציות לא יעזרו נמשיך לפתח ולבנות"

כצנלסון והשר מול המפגינים.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תקרית בלתי צפויה העיבה על כנס תיירותי באשדוד בנוכחות שר התיירות. לפני תחילת הכנס ניסה הפעיל החברתי לפנות לשר בנוגע למאבק נגד בניית המלונות בחוף הים. סגן ראש העיר ויו״ר ועדת המשנה לבניין ערים שמעון כצנלסון שעמד ליד השר יריב לוין ופמלייתו ודיבר עם השר הדף בשלב מסוים את סאיג. בסרטון שתיעד את האירוע נראה השר לוין ופמלייתו במהלך קוקטייל שקדם לכנס התיירות ״ אשדוד עושה תיירות״, שארגנה החברה לתיירות אשדוד. סגן ראש העירייה כצנלסון שעמד ליד השר ושוחח איתו. אל השר הגיע רוני סאיג, פעיל חברתי ממובילי המאבק הציבורי נגד בניית מלונות הילטון על קו החוף באשדוד. הוא החל לשתף את השר לוין בפרטי המאבק כשכצנלסון, המוכר בגינוני הנימוס שלו החל להדוף את סאיג מהמקום.

רוני סאיג בתגובה: ״אני מאוד נסער. זוהי בושה וכלימה הגובלת בברוטליות בלתי ראויה מצידו של סגן ראש העיר ויו״ר וועדת המשנה לבניין ערים, שמעון כצנלסון. האם יתכן שסגן ראש העיר ׳ שכח׳ מהי דרך ארץ וכיצד מתנהגים בכבוד. פנינו כפעילי איכות סביבה ואקטיביסטים בצורה מכובדת וראויה לשר יריב לוין תוך דאגה כנה לחופי הים שלנו בעיר, במטרה למנוע את התקדים המסוכן ולדרוש את מעורבותו של השר, במניעה של המשך הבניה של בתי המלון מרשת הילטון על קו החוף בניגוד לחוק ולהתחייבויות עבר. בשום פנים ואופן אנחנו לא נסכים לקבל התנהגות שכזאת מצד גורם כה בכיר בעירייה״.

סגן ראש עיריית אשדוד שמעון כצנלסון בתגובה : ״אני לא יודע מי הפריע למי?. דיברתי עם השר, ומישהו נכנס לי באמצע הדיבור. אז ביקשתי יפה ואמרתי לו׳ סליחה, אני מדבר עם השר׳ אבל הבן אדם לא מפסיק וחושב שמותר לו הכל אז הזזתי אותו החוצה. זה תרבות לא ראויה ולא אינטלגנטית שמישהו מדבר עם מישהו ומישהו אחר נכנס באמצע הדיבור. אמרתי סליחה. באותו הרגע שהשר אישר לו הוא דיבר חופשי. אני רוצה להדגיש שקיבלתי אותם יפה בהפגנה שלהם מול הבית שלי עם הפרחים, השתייה והעוגיות. אני מכבד כל אחד ואחת אבל, הפרובוקציות לא יעזרו ואנחנו נמשיך לפתח ולבנות את העיר אשדוד. גם בתחום המלונאות וגם בכל התחומים״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן