העתיד לפי פרופסור מויאל

פרופסור עמי מויאל מאשדוד, נשיא מכללת ׳אפקה׳, שגדל ברובע ב׳ באשדוד, הגיע לסניף ׳ויצו׳ וריתק את הנוכחים בהרצאה מאלפת על העתיד הצפוי לנו בעוד כ-30 שנה בתחום החינוך והטכנולוגיה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שלישי השבוע התקיימה הרצאה מעניינת בסניף ׳ויצו׳ בעיר. המרצה, פרופ׳ עמי מויאל, תושב אשדוד הנער שגדל ברובע ב׳ והפך לפרופסור מבוקש. מויאל משמש כיום כנשיא מכללת ׳אפקה׳ היוקרתית. נושא ההרצאה היה העתיד הצפוי לנו בעוד 30 שנה. פרופ׳ מויאל התמקד בהתפתחות הטכנולוגית והחינוך הצפוי בארץ ובעולם.
כיבדו בנוכחותם המשנה לראש העירייה יניב קקון, חברות ויצו. כמו כן, הוריו של מויאל וכן מנהלות בתי ספר לשעבר. כשההפתעה שהמתינה לפרופ׳ מויאל, פרי יוזמתה של יו״ר ויצו, גילה קליין היא המחנכת שלו מבית הספר נתיבים מלכה ינאי.


בהרצאה ריתק פרופסור מויאל את הנוכחים בתחזיתו על העתיד הצפוי לנו בעוד 30 שנה ועל השינויים הגדולים בעתיד, שכיום בהווה קשה לנו לדמיין אותם. לדבריו ״איפה היינו לפני 30 שנה ואיפה נהיה בעוד 30 שנה״? הכל יעבור שינויים גדולים כמו גם, כי רבים מאנשי המקצוע של ציבור העובדים יפוטר ויוחלפו על ידי רובוטים. ההרצאה הייתה בשיתוף מצגת על מקרן, שהביאה נתונים מדהימים מהעולם על דירוג ומקומות בעבודה ובחינוך.
מויאל, בן העיר אשדוד, שצמח ממנה ולמרות מעמדו כיום נותר לגור בה. את התפיסה החינוכית שלו הוא מיישם במכללת ׳אפקה׳ היוקרתית. הוא חולל בה מהפכה חינוכית ושינה את כלל הלמידה כמו לדוגמא במקום שולחנות וכיסאות בכיתה כמקובל, ב׳אפקה׳ אפשר לשבת על פוכים וללמוד. כמו כן, על הקירות תלויות תמונות של אישים מעוררי השראה כמו נלסון מנדלה ועוד.
אשרי העיר וגאווה רבה שיש לה פרופסור צעיר דינמי ומצליח והכי חשוב איש צנוע וענו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן