הערב הראשון של פסטיבל הקינוחים "קרם דה לה קרם" באשדוד אמש: משגע את המדינה

האירוע המתוק במדינה עם קינוחים מגוונים, גם הערב בגן אלישבע באווירה אותנטית ושקיעה מטריפה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר ההצלחה המסחררת בשנה שעברה, השנה נרשם שיא לטובת האירוע בו אשדוד יוצאת מגבולות גזרתה ומציגה שלל בעלי עסקים ואופות ביתיות מהעיר לכלל תושבי הארץ.

השנה, המנכ"ל החדש של חברת תיירות אשדוד, רם אהרוני, לקח בשתי ידיו את הפרויקט צעד ואפילו שניים קדימה בליווי צוות ההפקה שלו וגל זהבי, הפודי והאשדודי המושבע ששימש כיועץ ומפיק קולינרי


לאחר שהושקעו משאבים רבים, ניתן באמת להבחין בהבדל השנה בין אם זה הלוקיישן החדש שממוקם אל מול הים, האווירה, הניקיון המופתי במהלכו של האירוע וכמובן הסדר וההיערכות של חברת תיירות אשדוד לאירוע כה הומה אדם.

אשדוד שופעת בפסטיבלים ופסטיבל "קרם דה לה קרם" הוא אכן הדובדבן שבקפצת מהבחינה הזו. האירוע נוצר מתוך מקום להצמיח ולהוכיח לכולם שאשדוד היא העיר הקולינרית המובילה.
אמש, רוב הדוכנים סיימו את מרכוליותיהם, נהנו מתמיכה מקצועית של חברת התיירות אשדוד וגל זהבי ועטפו את ליבם של המבקרים בשכבה מתוקה עם טעם לעוד.


עו"ד אורית אלמוזלינו-רייז, יו"ר דירקטוריון החברה לתיירות: אני מברכת על הצלחת הפסטיבל, והמטרה היא להמשיך ולערוך פסטיבלים מסוג זה לטובת בעלי העסקים בעיר ולרווחת תושבי העיר. השנה ערכנו סיעור מוחות מוקדם יחד עם הממונה על התיירות סגן רה"ע שמעון כצנלסון והמנכ"ל רם אהרוני, שינינו את מיקום הפסטיבל, ובהמשך לפגישה שערכנו עם בעלי העסקים מפסטיבל עמים וטעמים, שינינו בהתאם את מיקום הדוכנים, לרווחת בעלי העסקים והתושבים, וכן אף הוספנו דוכנים לשתיה חמה. אני שמחה שכולם נהנו ומזמינה את כולם גם היום.


אז שימו לכם תזכורת בסמארטפון כי גם היום אנו מחכים לכם בגן אלישבע אשדוד להנות מיומו האחרון של האירוע המתוק במדינה עם קינוחים מגוונים, צוות מוזיקלי מנצח, אווירה אותנטית ושקיעה מטריפה. מניסיון שלנו, ביס מתוק מול הים מעלה את הסיכויים באמת להנות מהחיים!
18:00-23:00 מחכים לכם!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן