העיר אשדוד שמחה וצהלה: התחפושות הרעשנים והילדים המחופשים

חג פורים באשדוד היה שמח ומלא בילדים הורים עובדי עירייה ובכלל מחופשים בבתי הספר ובגנים. גלריה של פורים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עובדי ׳מהות׳ בראשותה של המנכ"לית סימונה מורלי, חגגו את פורים במסיבת פורים צבעונית ומושקעת. העובדים הגיעו מחופשים לנשף פורים והתקיים משתה כיד המלך, שכלל מוזיקה וריקודים. עם המון מצב רוח ושמחה כיאה לחג . בתחרות התחפושות גרפו את הפרס הראשון עובדי אישפוזית ׳דולפין׳ ומרכז ׳מאור׳, אשר התחפשו בתחפושת מקורית "12 צעדים".

משלוחי מנות מהאגודה למען החייל

סניף האגודה למען החייל באשדוד, אירגן מאות משלוח מנות מבתי ספר וגנים מאשדוד. חברות האגודה ובראשה שוש אלון אירגנו בסדר מופתי, זימנו נציגים מיחידות רבות צבאיות, שהגיעו עם טנדרים גדולים ואספו את משלוחי המנות לחיילים, שיחממו את מצב רוחם.

זה מנהג של שנים רבות, ובהחלט מגיעה מילה טובה, לחברי האגודה למען החייל באשדוד, שהוא מן הגדולים בארץ.

הכלבים התחפשו בכלביה העירונית

בכלביה העירונית החליטו לקיים השבוע את חגיגת פורים וצוות הכלביה רכש אביזרי תחפושות לכלבים ולחתולים. כל אחת ואחד בחר את התחפושת המתאימה לו והצטלם איתה, ברקע שירי החג התנגנו ולמספר דקות הייתה שם מסיבה גדולה

פורים ב׳עמל מחט׳

גם בתיכון ׳עמל מחט׳ חגגו השבוע את מסיבות פורים ברוב פאר והדר, עם הפנינג פורים ותחפושות של הצוות ותלמידי בית הספר

גם הגמלאים חגגו

גימלאי ההסתדרות מרחב אשדוד חגגו את נשף פורים אחרי שנתיים של ניתוק חברתי. השמחה היתה עד השמיים והיין נשפך כמים. הגימלאים הגיעו מחופשים והשתתפו בתחרות תחפושות. בפרס הראשון הכולל שובר קניה, זכתה הגימלאית גילברט זיקרי שהתחפשה להאמיר מדובאי.

כיבדו את האירוע יו״ר הסתדרות הגימלאים מר שמוליק מזרחי. יו״ר המרחב חיים שייב ,הגב׳ זהבה אלימלך יו״ר נעמת. על הפקת האירוע ניצחו  מאיר בן גוזי המפנק הלאומי, רוית חכמון רכזת הגימלאים ויו״ר הסתדרות הגימלאים מרחב אשדוד נאוה מוקי.

עמותת ׳אמרי טל׳ חגגה לתלמידי הנוער ׳כפר גלים׳

עמותת ׳אמרי טל׳ הוקמה לזכרם של טלי עטר ז"ל ולאחיה אמיר וייצמן ז"ל. לכבוד פורים יצאה בחלוקת משלוחי מנות ולהפעלת די ג'יי לתלמידי כפר הנוער ׳נוה גלים׳, המהווה בית חם לילדים מסגרת חוץ ביתית.

כמו כן לדולפין מרכז גמילה לסמים בהנהלת איריס מרציאנו, ולמוסד שיקומי באשדוד ׳מגן הלב׳, המונה 200 ילדים בעליי צרכים מיוחדים

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן