העירייה אישרה אלפי יחידות דיור במסגרת ׳פינוי בינוי׳

הוועדה לתכנון ובנייה בעירייה אושרו 3 תוכניות ענק ל׳פינוי ובינוי׳: מתחם הרב מימון סה"כ 1431 יח”ד, מתחם הרמב"ם סה"כ 804 יח"ד ומתחם גאפונוב ברובע ה׳ סה"כ 756 יח"ד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשורה למבקשי דירות באשדוד. הוועדה  המקומית לתכנון ובנייה בעירייה, אישרה בישיבתה מיום שלישי 22.6.21 שלוש תוכניות ענק ל׳פינוי-בינוי׳ בעיר: מתחם הרב מימון ברובע ב׳ סה"כ 1431 יח”ד, מתחם הרמב"ם ברובע ב׳ סה"כ 804 יח”ד, ומתחם גאפונוב סה"כ 756 יח"ד ברובע ה'.

"עיריית אשדוד וראש העיר מקדמים מדיניות תכנון אשר מובילה ומעודדת תהליכי התחדשות עירונית", נמסר מהעירייה, "יעד המדיניות הינו תכנון יעיל של הקרקע הציבורית ושדרוג המרחב הציבורי לרבות התשתיות העירוניות, שיפוץ וחידוש מבני המגורים ותוספת של מבני ציבור חדשים, על מנת לשפר את איכות החיים של תושביה, ולהגביר את העירוניות ורמת השירות לה זוכה התושב".

כן נמסר כי השקעה זו נשענת לרוב על תוספת יחידות הדיור חדשות, אשר הקמתן מאפשרת קליטת זוגות צעירים בשכונות הוותיקות, החייאת מרכזים מסחריים, מרכזים עירוניים ומבני ציבור.על כן תהליך ההתחדשות העירונית מוגדר על ידי הנהגת העיר כיעד חברתי וציבורי לאומי, אשר מאפשר לאזן את התפתחות העיר ולספק את הצרכים הציבוריים המחויבים מהרשות תוך ניצול מרבי של משאב הקרקע החסר. כך יישמרו ויפותחו שטחים פתוחים וייעשה שימוש יעיל בקרקע, בתשתיות הקיימות ובמוסדות הציבור. וכי תוספת בנייה זו תוביל להתחדשות המלאי הבנויות ותשדרג את השכונות הוותיקות, הן מן ההיבט הפיזי והן מן ההיבט החברתי. בעירייה מציינים כי מדובר בהחלטות משמעותיות לצעירי העיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן