העולם מצחיק אז צוחקים

׳נקודת שבירה׳ – מופע מערכונים חדשני ומצחיק שכתבו, ביימו ומשחקים 3 יוצרים צעירים מאשדוד: רוני אלפרט, עדי אטיאס ואלון כהן. המופע יתקיים ב-8‪.5‪.22 באולם ׳מונארט׳

צילום: אור כהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שיתוף פעולה פורה בין שלושה יוצרים צעירים מאשדוד: עדי אטיאס (17), רוני אלפרט (18) ואלון כהן (19), הוביל למופע מקורי ומצחיק שהם מעלים בימים אלה המפע ״נקודת שבירה״, שהוא גם שם השלישייה מכיל מספר מערכונים שנונים ומצחיקים אותם הם כתבו, ביימו ומשחקים בכישרון רב. לדברי עדי אטיאס תלמידה במקיף ו׳, שמעידה כי מאז ילדותה החלום שלה היה להיות שחקנית. ״המפע מדבר על הכל. דת, זוגיות, משפחה, פוליטיקה ואפילו סקס״.

מאין הרעיונות?

״סיטואציות מחיי היום יום. המערכונים נוגעים בנושאים בצורה קומית ומוקצנת״.

איפה הכרתם ומתי החלטתם להופיע כשלישיה?

״נפגשנו כשלמדנו יחד משחק ותיאטרון אצל לירן  דוד במונארט . היה בינינו חיבור. העלינו יחד במופע סוף השנה בשנת 2019 מערכון שכתבנו  ולאור ההצלחה שלו החלטנו לכתוב מופע שלם. המופע הועלה למופע הרצה ולעוד שני מופעי ביקורת במרכז מונארט אשדוד. המופע עוצב ושונה על פי דעת קהל״.

למי מיועד המופע?

״בעקרון לגילאי 14 ומעלה. גם המבוגרים יהנו״.

 אטיאס מספרת כי המודל שלהם הם ״פרוזק״ ואסי וגורי״ והכוונה שלהם לעלות כשלישיה. וכן, הם כבר עובדים על מופע המשך.

המופע שלהם עלה לראשונה באוקטובר 2021 וכל הכרטיסים נמכרו מראש. ״אחרי שעשינו הרצה באוקטובר מכרנו לראשונה כרטיסים והם נחטפו והקהל אהב את המופע״. הביקורות היו נלהבות: "כיף לראות שתי בנות ובן על במה אחת", "חדשני מקורי ומצחיק", "המופע בגובה העיניים, מה שגורם לקהל להזדהות ולצחוק", רבים ביקשו לראות את המופע עולה בשנית.

אז אם עדיין לא צפיתם במופע ואם אתם מבקשים הפוגה מצחיקה מהקורונה, סלמולנה והירי מעזה, רוצו לקנות כרטיסים כי גם הם נמכרים במהירות. המופע יתקיים ביום ראשון 8‪.5‪.22 בשעה 20:00 ב׳מואנרט׳. כרטיסים באתר החברה העירונית אשדוד

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן