העוזר החדש של ראש העיר לסרי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לערוך לכם היכרות עם נאור אזרזר, העוזר של ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי. אזרזר החליף בתפקידו את העוזר הקודם דניאל אוקנין, שעזב את הלשכה. נאור הוא בן 23, נשוי טרי מזה מספר חודשים, וכן מתנדב במד״א. בשירותו הצבאי הוא שירת בדוברות מתאם פעולות הממשלה בשטחים. בתפקידו בלשכה הוא אחראי על כל תחום הניו מדיה, ופריחה מאחלת לו בהצלחה.

אירוע הבר מצווה של רום בנם של עו"ד הילה ושלומי חזוט שהתקיים באשקלון בשבוע שעבר, לא במהרה יישכח. הרבה הושקע באירוע הזה, לא רק כסף רב, אלא גם הרבה מקוריות, תכנון מדוקדק מאוד בפרטי פרטים. כל המשפחה היתה מעורבת, כולל אם המשפחה דינה שיצאה לגימלאות כמורה ומחנכת, שהיתה מאוד מודאגת שמא איזה פרט יישכח, ומי שהרגיעה אותה היא נכדתה היפה איב, ואכן הכל עבר בשלום.

בטכס חנוכת מרכז המבקרים בבית אריה קלנג, השתתפה נציגות משפחת אריה קלנג ז"ל שהיה ממ"ק ראש העירייה בתקופת ראש העיר הראשון אבנר גרעין וסגנו של צבי צילקר. בנו עדי הגיע עם רעייתו סימה אזוגי-קלנג עורכת דין וותיקה בעירייה. השמחה במשפחת קלנג היתה כפולה, סימה קיבלה תואר דוקטור למשפטים, וסמנכ"לית העירייה דינה בר אולפן הציגה את סימה בגאווה רבה בפני האורחים.

פריחה שמכירה את  משפחת קלנג מראשית דרכה בעיר, גאה בכך.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן