הספר שכל אישה צריכה

לאחרונה יצא לאור ספר הביכורים של שרית ישראל מורה ומחנכת מאשדוד. הספר ״העצמה בעצמך״ נועד להעצים נשים ולהזכיר להן את העוצמה והיכולת הגלומה בהן. הספר נכתב לאחר שישראל חלתה בקרוהן, מחלה הפוגעת במעיים. לאחר שהצליחה להתגבר על קשיי המחלה, היא החליטה לעודד ולחזק נשים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

״תאשרי שאת מאושרת, מותר לך״, ״תשקיעי בך שלא תשקעי״, ״את נכס- תכניסי את זה לראש שלך״, אלו משפטי העצמה מתוך הספר ״העצמה שבעצמך״, ספר הביכורים של שרית ישראל מאשדוד. ישראל נשואה ואם לשני ילדים בוגרים, היא מחנכת ואשת חינוך מוערכת. ״מילים הם הבית שלי״ אומרת ישראל, ״אולם לא תכננתי מעולם לכתוב ספר והוא זרם מתוכי תוך 5 לילות, כמו מעיין נובע״.

מה גרם לך להוציא את הספר?

״במשך שנים הייתי מחנכת בכיתות א׳-ב׳. תחילה בדימונה שם גדלתי, ולפני 16 שנה הגענו לאשדוד והייתי מחנכת בבית הספר ׳חופית׳. יום אחד בטמצע שיעור חשתי כאב מפלח כמו חרב שחודרת בי. התעלפתי לעיניי התלמידים שנבהלו. עברתי בדיקות והתגלה שיש לי מחלת קרוהן. זו מחלה אוטואימונית שפוגעת במעי. הרגשתי שהשמיים נופלים עליי אבל קראתי ולמדתי על המחלה והבנתי שאפשר לחיות עם המחלה. היא גזלה ממני  את כל כוחותיי ועוצמתיי, נאלצתי לוותר על הרבה דברים שאני אוהבת וגם לקחת פסק זמן מעבודתי כמחנכת. עברתי טיפולים ותרופות שלא עזרו חשתי כעס, תסכול ובעיקר ריקנות. אבל  קיבלתי קאנביס רפואי ששיפר ללא היכר את בריאותי וחזרתי לחיים. עברתי לעבוד חצי משרה כמורה לאומנות לכיתות א׳-ב׳ בבית הספר ׳היובל׳. המילים, הצלילים שכל כך התגעגעתי אליהם פשוט חזרו אליי, נבעו ממני ונרקמו להם למשפטי השראה עוצמתיים שהזכירו לי את כוחי ועוצמתי והחלטתי להקדיש אותם לנשים. אני בת בכורה מתוך 5 אחיות ואח אחד, אמא שהייתה עוצמתית ומעניקה כוחות, חברותיי המורות. תמיד הייתי קשורה לנשים ומאמינה בכוח הנשי״.

העצמה בעצמך

הספר מכיל 140 משפטים מעצימים  טיפים ועצות שיעניקו עוצמה  לנשים. כל משפט הוא משחק  מילים עם מסר חשוב. הספר בהוצאת ״סיפור פשוט״- הבית של הסופרים העצמאיים, שם את האישה במרכז וגורם להאמין בעצמה, לאהוב את עצמה ולמצוא את היכולות והעוצמות שגלומות בה. ספר ממולץ לכל אישה. 25 ספרים מהמהדורה הראשונה תרמה ישראל למעון לנשים מוכות ״זו הדרך שלי להעצים אותן״.

האם תכתבי ספר נוסף?

 "אני לא יודעת כרגע לענות על זה.  אני רוצה להאמין שכן, אני רוצה  להוציא ספר זו חוויה מרגשת  ממש כאילו ילדתי ילד.  יש בזה משהו מעצים. התגובות מפרגנות. אולי אכתוב עוד ספר״.

את הספר ניתן לרכוש בעלות 50 שקלים אצל הסופרת בביט 0523134648, בעמוד הפייסבוק של שרית ישראל או בדף האינסטגרם  saritisrael‪_73

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן