הסכם קיבוצי חדש בענף המנופאים

הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות חתמה על הסכם קיבוצי מיוחד עם שתי חברות המנופאים גרנד ויטליטי ופרוג'קט פרו. במסגרת ההסכם ייהנו עשרות העובדים מתנאים מיטיבים לצד השתלמויות מקצועיות והדרכות בטיחות תכופות

צילום: אגף הדוברות בהסתדרות
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הסכם קיבוצי מיוחד נחתם ביום שני האחרון, בין נציגי הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, התאחדות בעלי המנופאים וחברות המנופים גרנד ויטליטי ופרוגקט פרו. ההסכם, שיחול על עשרות העובדים בשתי החברות, מיטיב את זכויות המנופאים, קובע כללי בטיחות ומסייע לייצר ענף בטוח יותר לטובת כל הצדדים.

בין היתר, ייהנו העובדים משעות עבודה ומנוחה מוגדרות, מהשתלמויות מקצועיות, מהדרכות בטיחות שנתיות, מהפרשות לקרן השתלמות ומשמירה על ותק ענפי. כמו כן, יזכו העובדים גם להטבות בתחום הרווחה.

ההסכם, שאליו הגיעו יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות תושב אשדוד יצחק מויאל עם יו"ר התאחדות עובדי המנופים אדי בן-ליש ובעלי החברות, נועד גם להסדיר את הענף, לשמור על חיי אדם ולהבטיח עבודה אפקטיבית ופורייה. שתי החברות מצטרפות לשלוש חברות מנופאים שכבר חתמו על הסכם מיטיב דומה עם ההסתדרות.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בירך על ההסכם ואמר: "ברצוני להודות לכל מי שלקח חלק במהלך החשוב הזה שנועד מעל לכל לדאוג לבטיחותם של העובדים. חובה  על כולנו, עובדים ומנהלים, לשלב ידיים במאבק בתאונות העבודה. כך נוכל ליצור סביבת עבודה בטוחה יותר, במיוחד בתחום זה. ההסתדרות תמשיך ותפעל להגן על שלומם ועל זכויותיהם של העובדים בכל ענף וענף".

יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות יצחק מויאל אמר: "ביטחון העובדים וההקפדה על כללי הבטיחות הם נר לרגלינו. לכן שמנו דגש בהסכם זה, כמו בהסכמים קודמים, על היישום הקפדני של כללי הבטיחות ועל מחויבות המעסיקים לשמירה על העובדים. זהו צעד ענק נוסף שמטרתו לשמור על חיי העובדים. עובדים בטוחים זה המתכון לא רק לעבודה יעילה אלא גם לחוסן של חברות המנופאים". 

את ההסכם ליוו מנהל החטיבה הארצית בהסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות טל בורשטיין ועו"ד אורן שרם מהלשכה המשפטית באגף להתאגדות מקצועית. במהלך סייע גם יו"ר הוועד הארצי של המנופאים דן ורשבסקי.א

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן