הסכם הגג באשדוד: מתקדמים ל"בית בשדרה"

מינהלת הסכם הגג ועיריית אשדוד קיימו השבוע שני מפגשי עבודה עם נציגי שתי החברות שזכו במכרז הקרקע של רמ"י להקמת פרויקט "בית בשדרה". ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "עתידה של העיר אשדוד טמון בצעיריה ובתושביה ואנו מקדמים את יישומו של הסכם הגג, במסגרתו יוקמו אלפי יחידות דיור בעיר"

צילום: הדמיה, ארכטיק אדריכלים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני כשלוש שנים חתם ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, עם המדינה על תכנית הסכם הגג באשדוד. מינהלת הסכם הגג, בראשות אייל דוידוביץ', הוקמה במטרה לקדם את הפרויקטים משלב התכנון, דרך ליווי המכרזים לשיווק הקרקעות ועד לשלב הביצוע.

לפני כשבועיים זכו שתי החברות "רמי צרפתי" ו"שרבט" במכרז על הקרקע שפרסמה רמ"י (רשות מקרקעי ישראל) להקמת פרויקט "בית בשדרה", שיוקם במסגרת הסכם הגג בעיר ויכלול 692 יחידות דיור, בתי ספר, גני ילדים, מעונות ומתנ"ס קהילתי לצד מסחר ותעסוקה. מחצית מהדירות מיועדות להימכר במחיר מופחת לזכאי משרד השיכון במסגרת הגרלה, אשר תציע לזכאים הנחה של עד 20% מערך הדירה בשוק. השכונה תיבנה בין שדרות בן גוריון, שדרות ויצמן ורחוב ז'בוטינסקי במקום מגרש האימונים לכדורגל, שיעבור למיקומו החדש בקריית הספורט העתידית.

כחלק מקידום הפרויקט התקיימו באגף ההנדסה בעיריית אשדוד בשבוע החולף שתי פגישות עבודה ותיאום ציפיות בין מהנדס העירייה, דורון חזן, ראש מינהלת הסכם הגג אשדוד אייל דוידוביץ' לבין היזמים שנבחרו.

במפגשים, שהתקיימו באווירה טובה עם כל אחת מהחברות בנפרד, הציג מהנדס העיר את הצוות המקצועי של אגף ההנדסה ומחלקת הרישוי, עמד על שלבי הקמת השכונה החדשה וציין כי העירייה תסייע ככל שניתן בקידום התהליך. ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ', ציין שהעירייה אישרה את תכנית הבינוי ויחד עם המינהלת יפעלו לקיצור ההליכים הבירוקרטים.

רמי צרפתי הציג את צוות החברה, תיאר את ניסיונה בהקמת פרויקטים מול משרד השיכון וציין כי בקרוב ייבחר אדריכל על מנת לקדם את התכנון. נציגי חברת "שרבט", שלום וגיורא שרבט והאדריכל זוהר אלטמן, ציינו את הניסיון שצברה החברה בבניה כ-50 שנה ברחבי ישראל, כולל בעיר אשדוד.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "עיריית אשדוד פועלת ללא לאות לתכנון העיר ובנייתה למען הדורות הבאים. עתידה של העיר אשדוד טמון בצעיריה ובתושביה ואנו מקדמים את יישומו של הסכם הגג, במסגרתו יוקמו אלפי יחידות דיור בר השגה במתחמים רבים בעיר. אנו מתקדמים עוד שלב משמעותי בדרך להקמת השכונה החדשה 'בית בשדרה' ואני גאה בכך שהחזון העירוני מתממש לנגד עינינו. אני מאחל הצלחה רבה לשותפים שלנו לדרך, נציגי החברות רמי צרפתי ושרבט, אשר רואים את הפוטנציאל באשדוד, מאמינים בפיתוחה ונבחרו להקים את השכונה החדשה בסטנדרטים גבוהים עבור מאות משפחות בעיר. הצלחתם היא הצלחתנו ודלתי פתוחה לכל דבר ועניין".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן