הסכם הגג אשדוד: מפגש חשיפה ושיח בנושא הרבעים הדרומיים החדשים

עיריית אשדוד ומינהלת הסכם הגג קיימו ביום שני השבוע מפגש חשיפה ושיח מקוון עם התושבים ובו הוצגה התכנית להקמת הרבעים הדרומיים החדשים. בפרויקט, שיוקם במסגרת הסכם הגג בעיר, יוקמו כ-8,100 יחידות דיור לצעירים ולמשפרי דיור

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני כשלוש שנים חתם ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, על הסכם הגג עם משרד השיכון ומשרד האוצר ולפיו יוקמו כ-30 אלף יחידות דיור ברחבי העיר ב-16 מתחמי מגורים, חלקם ייבנו מהיסוד. מינהלת הסכם הגג באשדוד, בראשות אייל דוידוביץ', הוקמה במטרה לקדם את יישום ההסכם, מרמת התכנון ועד לשלב המכרזים וליווי הפרויקטים.

אחד הפרויקטים הגדולים שמיועדים להיבנות במסגרת הסכם הגג הוא פרויקט הרבעים הדרומיים החדשים, אשר ייבנו מזרחית לרובעים י"ג וט"ז ודרומית לרובע המיוחד. בפרויקט מתוכננים להיבנות כ-8,100 יחידות דיור לצד בתי ספר, מוסדות ציבור, חנויות ומשרדים כאשר תמהיל הדירות יורכב מדירות קטנות, דירות בינוניות ודירות גדולות.

בשלב זה, התכנית עתידה לידון בוועדה המקומית לתכנון ולבניה. כחלק מקידומה, עיריית אשדוד, מינהלת הסכם הגג והיחידה לתכנון אסטרטגי, קיימו ביום שני השבוע מפגש חשיפה ושיח לתושבים באמצעות הזום. המפגש נועד להציג לתושבים את התכנית, מורכבותה וחשיבותה לטובת העיר אשדוד, כחלק ממתן פתרונות דיור לזוגות צעירים ולמשפרי דיור.

בחלקו הראשון של המפגש הוצגו מדיניות העיר והתכנית על ידי מהנדס העיר דורון חזן ואסתי פילוס מנהלת היחידה האסטרטגית. לאחר מכן הוקרנה מצגת של תכנון השכונה החדשה על ידי אדריכלית התכנית, עדי אסיף. בחלקו השני של המפגש המקוון, חולקו המשתתפים לקבוצות בצורה אקראית לטובת דיונים ושיח עם התושבים, אותו הובילו צוות התכנון ונציגי העירייה.

ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ': "המפגש המקוון, בו הכירו התושבים את התכנית להקמת יחידות דיור ברבעים הדרומיים, היה מוצלח ובמסגרתו השתתפו כ-100 תושבים, בהם גם גורמים מקצועיים. שמחנו להציג את התכנון ואת הסוגיות העומדות על הפרק על מנת לשמוע את התושבים ואת עמדתם בסוגיות אלו".
ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, אמר כי "יישומו של הסכם הגג באשדוד נותן מענה הולם למגורים לטובת הדור הצעיר וגם למשפרי הדיור. הצגת התוכנית לציבור, תוך שקיפות מלאה ואפשרות לשאול שאלות, היא חלק מהתהליך שנועד להציג לתושבים את נחיצותו של כל פרויקט לטובת ילדינו ולטובת שדרוג התשתיות העירוניות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן