הסטייליסטית שפורצת דרך לבעלי עסקים

קטי נאור תסייע לכם לבנות את התדמית החדשה שלכם

צילום: מיטל אזולאי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קטי נאור בת 35 אמא ל-2 נשואה התחילה את דרכה באשדוד לפני 7 שנים ועכשיו מתגוררת ביבנה, קטי אקדמאית ובעלת תואר ראשון. בוגרת סטייל גורו, ולאחר 7 שנים בניהול רשתות אופנה גדולות. קטי נאור פתחה את העסק "סטיילינג ויעוץ תדמית" לפני 3 שנים וכבר מוקפת בלקוחות משפיעים ומובילים בתחום העסקים והתקשורת.

אנו רואים באירופה את קוד הלבוש במסעדה, בפגישות, בבר שכונתי ואפילו בסופר, יש מודעות ודווקא בישראל אנחנו מפספסים נקודה חשובה הקלות שבה אנחנו מתלבשים בלי לתת דגש לאן פנינו מועדות, יש צורך לצאת מאיזור הנוחות, ולתת לאיש מקצוע לבחור עבורך את הלוק המתאים לכל אירוע ותרחיש בין אם בניית אסטרטגיה למשבר תקשורתי או סתם פגישת עבודה, דייט, שיתופי פעולה.

צריך לדעת להתאים את השעות, הימים, והצבעים ופה קטי נכנסת לתמונה. היכולת שלה להוציא שילובים חדשים מתוך מה שקיים אצלנו במלתחה הפרטית בבית ולחסוך בהמון עלויות בחנויות בגדים, ועדין להיראות מיליון דולר! הכוח לבנות ויזואליה שמוכרת אותי קדימה בלי לעשות שום דבר דרסטי ועדין להשאיר רושם ראשוני כי "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני".

צילום: גלעד בר-שלו

קטי: "יש צורך לקחת בחשבון שסטיילינג זה לא רק מראה חיצוני, אני מלווה לקוחות מהרגע האבחון עד לבית תדמית, העברת מסרים, שפת גוף, ואיך אני משווק ומוכר את עצמי כלפי החוץ".

בין הלקוחות המשפיעים של קטי תוכלו לראות את אורן יצחקי מנטור בתחום הכושר והתזונה, פרנזטור לליין בריאות וכוכב טלוויזיה. נטלי פורמן סוחרת בשוק ההון ומגישה בעברה בתכנית אירוח של שי גולדשטיין, קרן איתן בלוגרית מצליחה "אמא כמוך" ושירן פרץ אשת תקשורת בעלים של Shiran PR יחסי ציבור.

ניתן להגיע אל קטי לייעוץ תדמית במספר 054-4455546

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן