קבלו את הסטייליסטית האשדודית של הסלבס הישראלי

הכרתם אותה כסטייליסטית הצמודה של הסלבריטאים, בין היתר של הזמרים מאיה בוסקילה, נסרין ואיתי לוי, ומעתה היא גם הסטייליסטית והמעצבת האישית של הכלות. מורן טובול (לשעבר ביטון) השיקה השבוע את הסטודיו המפונפן באשדוד, אליו כבר זורמים מכל הארץ. על ההתחלה כרקדנית, איך שינתה לה דלקת הפרקים את התוכניות, התמיכה והדחיפה החיובית מהגרוש המפורסם אורן טובול, הקורונה שגרמה לה להיות יצירתית ולהוציא קולקציה עם עינב בובליל, מה היא חושבת על התחרותיות בתחום ומה החלום הבא…

״שאף אישה לא תצחק על החלומות שלה״. המעצבת מורן טובול.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בגיל 35, מורן טובול יכולה לסמן וי מעל עוד חלום יפה וורוד. ולא, לא שהדרך הייתה תמיד סלולה ופשוטה, להיפך. אך ברור שהיא, המגדירה את עצמה כהיפראקטיבית, לא תנוח על זרי דפנה וכבר מתכננת את העיצוב הבא, תרתי משמע.

מורן (ביטון בנעוריה), היא גרושתו של אורן טובול, אמא לשני ילדים, בן 9 ובת שבע וחצי. היא עצמה ילדת הסנדוויץ' בין שתי אחיותיה, האחת גננת והשנייה סייעת, "אני העוף המוזר" היא צוחקת.

אביה ויקטור עלה ממרוקו ועבד שנים ארוכות כשוטר, אמה סימה ממוצא מעניין כחצי איטלקייה וחצי מרוקאית, עובדת בתאגיד ׳יובלים׳. המשפחה התגוררה ברובע ה', מטרן למדה בבית הספר היסודי "שזר" ובמקיף ד'. לאחר מכן שירתה בחיל הים עם המדים הכי יפים בלבן.

איזו ילדות הייתה לך?

"הייתי רקדנית מעל 12 שנה בלהקת "אביבים" אצל אבי הגדול, זו הייתה אהבת חיי. אבל תמיד הייתה לי גם זיקה לאופנה, מסוג הילדים שאחרי הלימודים הולכות לעבוד בחנויות אופנה. הייתי ילדה היפראקטיבית עם הפרעת קשב וריכוז, הייתי מאוד פעילה. תמיד חלמתי קדימה, אבל לא בצורה הזו ולא ברמה הזו. הייתי טום בוי, פעם מתלבשת הכי אלגנטית ופעם בטרנינג ושניהם מאוד שלי".

עם הזמרת מאיה בוסקילה ובן זוגה

איך הגעת להיות הסטייליסטית של הסלבס?

"למדתי סטיילינג אצל ליאת אשורי בתקופת "כוכב נולד" ובכל פעם היא באה ולקחה ממני פריטים מהארון האישי שלי ואמרה לי "עוד נשמע עלייך". אז לא חשבתי בכלל שאגיע רחוק. הלכתי ללמוד במקום מוכר ומכובד ושם בזמן הלימודים אסור להתעסק בביגוד ולמכור עיצובים, אז לקחתי קורסים בנפרד ממש אחרי הצבא ואחרי שני קורסים כבר החלטתי לעשות משהו עם עצמי. עבדתי תקופה מאוד קצרה בסלון כלות של ברטה, ניהלתי חנויות בגדים, דיזל, טורנדו, הייתי כמו מוכרנית אבל דאגתי ללוקים שלמים, היו באים אליי ומחפשים את מורן, הייתי מכינה לבנות לוקים בשקיות. לאחר מכן עבדתי בסלון הכלות "בלאנש", בעלת הבית אמרה לי "שמעתי עלייך ואני מאמינה בך". הייתי אז ממש צעירה, עשיתי הכל מהכל".

אז החלטת לחזור ללמוד?

"הייתה לי התלבטות ואז הכרתי את הגרוש שלי, שהוא דמות דומיננטית באשדוד, ואני זוכרת לו הרבה חסד נעורים, כי הוא דחף אותי ללמוד ותמיד עודד אותי שהוא אחריי.

הלכתי ללמוד עיצוב אופנה ולקראת הסוף, בגלל דלקת הפרקים ממנה אני סובלת, לא יכולתי יותר לגזור, הייתי מקבלת התקפים חזקים. וכך שבוע לקראת סיום הגשתי את העיצובים והתחלתי לעבוד ב"חתונה לבנה".

ומתי פרצת ממש?

מקבלת תמיכה מהמשפחה. עם הוריה ושני ילדיה

"אחרי שנה היו לי חינה וחתונה מאוד מתוקשרות, ואז כולם התחילו עם שאלות ובקשות על השמלות שעיצבתי ומשם הכל נפתח".

נסרין ואיתי לוי לא זזים בלעדיה

אז אם תהיתם מי אחראי על המהפך האופנתי של הזמרת נסרין קדרי, למורן ודאי יש חלק גדול בכך, כאשר החדירה לה את הלבוש הקלאסי ואף התלוותה אליה בתחילת הדרך לאירועים גדולים. השתיים הכירו באירוע של בעלי "ליאם הפקות", בעלה של החברה הטובה חן אילוז, ששיתפה שלנסרין יש הופעה חשובה בבית הנשיא והיא זקוקה בדחיפות לסיוע עם שמחה, איפור ושיער, ואכן נסרין הגיעה לסטודיו של מורן באשדוד ומשם התפתחה מערכת יחסים עיצובית וחברית בין השתיים.

סיפור יפה.

"כן.  עבדתי שלוש ארבע שנים עם נסרין, תוך כדי הכרתי גם את איתי וזה נמשך שנים רבות והיתה גם מאיה בוסקילה ועוד הרבה מפורסמים. היום אגב אני כבר לא עושה סטיילינג פרטני, רק לאמנים קרובים אליי מאוד".

מדוע עברת לתחום שמלות הכלה?

"למעשה, שמלות ערב תמיד עיצבתי ואז הגיעה הכלה הראשונה והתאהבתי בזה, פשוט עשה לי את זה כל הפידבקים ועיניין אותי מאוד. למרות שבהתחלה חששתי להלביש מישהי ליום הכי חשוב בחייה אבל הבנתי גם בעקבות החתונה שלי, שזה באמת מיוחד. כלות באו אלי עם תמונה שלי ולא ידעו שזו אני. הבנתי שאני צריכה לשתף עוד בעיצובים שלי".

ואת לא חוששת מריבוי מעצבות שמלות הכלה בעיר ובכלל?

"תחרות זה הדבר הכי טוב שיש ואפילו לחברות טובות שלי כמו ענבל דרור יש סלוני כלות והן מפרגנות לי. ומי שיפרגן יפרגנו לו. אשדוד זה עמק הכלות ועד היום הרי ישבתי במקום נידח ורק עכשיו אני פותחת את המקום שהוא באמת שלי, כמו שחלמתי".

מה תוכלי לספר על הקולקציה שלך?

"זו קולקציה שבה אין שמלה שדומה לשניה, כל שבוע יכולים לצאת שלושה ארבעה דגמים ועד האירוע של הכלה זה רק שלה. זו קולקציה בעלת מאפיינים אלגנטיים וקלאסים, שמלות עם קווים נקיים ומינימליסטיים, משחקי שקיפויות וכמו כן גם אלמנטים היוצרים מראה נשי ואסוף".

ואני מבינה שהמחיר מתחיל ב-8000, אז גם בתחום המחירים יש בשורה?

"לא אתן לאף כלה לצאת מאצלי לעולם בגלל בעיה של כסף. אז אם יש שמלה מקולקציה קודמת שמישהי אוהבת והחלום שלה להתחתן אצלי אני אעזור לה. מה שאני יכולה לעזור לכלה ביום הכי מאושר שלה אני אעשה. חשובה לי התחושה של הכלה".

נשיקה מהזמרת נסרין

״חולמת להלביש את בתי ככלה״

מה החלום העתידי שלך?

"את רובו הגשמתי, אבל בסך הכל להמשיך לעשות מה שאני אוהבת ולגדל את הילדים שלי בנחת."

זוגיות?

"בעזרת השם גם תגיע".

מה לא תעצבי ולא תלבשי לעולם?

"אני אעצב הכל אך אבדוק לכל אחת מה באמת מתאים לה, הרי על הדוגמניות הכל יפה, השאלה מה נכון עבורך. ולמדתי שאין בחיים לעולם לא".

עם חן אילוז ובעלה המפיק פרץ

ואת מי חולמת להלביש?

"את הילדה שלי כלה".

איך השפיעה עלייך הקורונה?

"עשתה לי הכי טוב בעולם, חד משמעית. זה היה עניין של מוסר עבודה וחשבון נפש עם עצמי, הבנתי מה אני רוצה באמת. בתקופה שהייתי בבית עבדתי ולא התעסקתי ברעשי רקע. תמיד ביקשו את ההגדים שלי ואני לא מוציאה מהארון הפרטי שלי כלום, זו השריטה שלי. לכן עיצבתי את קולקציית הקז'ואל וזה היה מטורף, לא ציפיתי להצלחה הזו."

מורן עם איתי לוי ובת הזוג החדשה עדן כהן

בתקופת הקורונה, שכאמור היטיבה איתה, עלה למורן רעיון ליצור קולקציה "about must" שמביאה את אופנת העילית לחיי היום יום, הכוללת פריטים קלאסיים שכל אחית חייבת בארון ויכולה לשלב אותם באינספור לוקים ושילובים. כפרזנטורית נבחרה החברה עינב בובליל, שגם לקחה חלק בבחירת הבדים, הצבעים והטאץ' הסופי.

חייבת לשאול אותך לסיום.. עם דלקת פרקים ופירוק המשפחה, איך היצירתיות רק עולה ועולה?

"שאלה טובה.. אכן עברתי כל כך הרבה דברים בחיים שלי ומעולם לא שיתפתי בכל, כי אז נצטרך ספר ולא עיתון.. מה שבטוח המסר שלי: שאף אישה לא תצחק על החלומות שלה ושאף אדם לא יפסיק לחלום ולהאמין".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן