הסוף למטרד התושבים במתחם מרטין בובר באשדוד

התושבים ביקשו וחתמו, מנהל התפעול העירוני נעתר והמטרד ברחוב מרטין בובר ברובע א' הוסר. נציג הדיירים אמיל פינטו: "מדובר במהפך תברואתי שמיטיב עם התושבים הוותיקים בשכונה"

נציגי הדיירים.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


שיתוף ציבור בתחום התברואה ברחוב מרטין בובר ברובע א' הוביל לשינוי פני השכונה: פח טמון קרקע שהטריד את מנוחת הדיירים הוסר על ידי העירייה ובמקומו הוצבו 24 פחים אישיים. העירייה רכשה את הפחים, ויחד עם מנהלת הרובע שיפרה בכך את איכות החיים של התושבים.
ראש מנהל תפעול שלמה רוטנברג: הרשות תידרש לפנות את הפחים בתדירות גבוהה יותר, "ורנו עושים זאת בשמחה לרווחת התושבים.

בעירייה ובמנהלת רובע א' קיבלו באחרונה פנייה מהדיירים באשר לפח הטמון והבקשה להסירו. הם הודיעו לדיירים כי עליהם להשיג חתימות של לפחות 75 אחוז מתושבי המתחם המסכימים למהלך – וכך היה. כעת הוצבו ברחוב 24 פחים, במקום פח טמון קרקע אחד, ונציג הדיירים אמיל פינטו מברך: "אני מודה בשמי ובשם כל דיירי השכונה למנהלת ולעירייה על המהלך שייקל עלינו כתושבים ותיקים ומבוגרים. הובלנו יחד את התהליך בהקשבה הדדית וביצענו מהפך תברואתי במרטין בובר".
ראש מנהל תפעול -שלמה רוטנברג יצטרך כעת להתמודד עם "כאב ראש" של פינוי 24 פחים במקום טמון אחד, אך הסביר כי טובת הדיירים מעל הכל: "אני גאים לעמוד לצד התושבים וביחד עם נציגות המתחם ביצענו את העבודה בהתאם לדרישתם.

הדיירים אמרו במפורש ואף חתמו על מסמך המבקש פחים אישיים, ולמרות שזה יאריך לנו את זמן הפינוי התושבים נמצאים מעל הכל".
ראש מנהלת רובע א' רמו בר גיג : "החלפת הפחים היא עוד עדות ליכולת לייצר תהליכים טובים ומיטיבים לדיירים באמצעות דיאלוג ושיחה. הדירים הוותיקים סבלו מהפח הטמון, ואני שמח שהלכנו יד ביד, קיימנו פגישות עבודה ושינינו את פני הרחוב לטובה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן