הנס של ליאור

ליבר בלילטי מפרגנת, עדן סבן מתכרבלת, ומי נתן ביס לשפית ליאור אוחיון?

ירין קרוואני. צילום: נס טרום חנוכה של ליאור אוחיון. בתמונה בעיגול: הכלבה ג׳וי היד החבושה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תעשו טובה ותרימו טלפון או אפילו סתם תשלחו ווטסאפ לשפית והדוגמנית ליאור אוחיון, כי השבוע כלב מסוג פיטבול כמעט הוריד לה את היד, והיא נאלצה לסור לבית החולים ׳אסותא׳ באשדוד, כדי שיחבשו לה במהרה. וכך היא מספרת את השתלשלות העניינים: ״אני וג׳וי ישבנו בגינה, פתאום רץ אלינו פיטבול ותקף את ג׳וי שברגע יכל להרוג אותה. שמתי את היד כדי להפריד והוא קרע לי את היד 6 פתחים עד העצם. האמת שזה נס שהיא בסדר ואני אהיה בסדר״.

סוללה של אנשי סלבס ובעיקר אחת משלנו, ליבר בלילטי, כוכבת האיט גירלס בעבר, הגיעה השבוע להשקת תערוכת האמנות של המקעקעת שרה קוורי בדן אכדיה ריזורט בהרצליה. בשנה האחרונה, קורי עוברת טרנספורמציה עדינה מתחום הקעקועים אל עולם האמנות, בכך שהתחילה לייצר תוכן ויזואלי בפורמט פיזי, ומשם פיתחה את הרעיון ליצירת התערוכה ״‪ GOD IS A GODDESS – אלוהים היא אלוהית".

ליבר בליליטי ומאייה קיי שרה קורי מבלות בתערוכה של שרה קורי (צילום: אביתר ניסן)

למיכל יופדוב, מיס יוניברס לנערות 2022, יש תובנה אחת גדולה שנפלה לה, כמה שבועות לאחר הזכיה בתחרות הבינלאומית:  ״מדהים כמה שההירכיה שלי השתנתה אחרי הניצחון. פתאום כולם חמודים אליי. ממש עולם צבוע בוורוד. לא קונה את זה בשיט״. (לא נגענו).

״פתאום כולם חמודים אליי״. התובנה של מיכל יופדוב מיס יוניברס לנערות

רגע לפני הגשמים שיבואו עלינו לטובה בסוף השבוע, השחקנית, דוגמנית, כוכבת ׳בית האח׳, ובעצם מה לא…עדן סבן, העלתה תמונה שלה מדליקה עם פיג׳מה סגולה ובעצם גרפה כמה ג׳ובות מחברת האופנה ׳תמנון׳. תודו שהיא הורסת בכל מצב…גם בפיג׳מה.

לקראת סוף שבוע גשום. קבלו את עדן סבן בפיג׳מה (צילום: יח״צ)

הצמד האשדודי, שהילדים שלהם הכי אוהבים, עופר ומאור, הגיעו השבוע לאולפן של ׳פותחים יום׳ בהנחיית שיר מורנו וירדן הראל, לקראת העלאת המוע המשותף שלהם בחנוכה לילדים עם אלרגיות. הפה של מאור: ״אז איך הכל התחיל? פנתה אלינו אמא של ילדה בשם אורי סויסה. היא סיפרה לנו שהילדה שלה אוהבת אותנו, אבל בגלל שיש לה אלרגיה מסכנת חיים לבוטנים, אגוזים ועוד, היא בחיים לא הייתה במופע, לא שלנו ולא של אף אחד! בחיים לא הייתה בסרט! או בהצגה, כי רק מהריח היא יכולה להיפגע. מיד ששמענו החלטנו להרים את הכפפה ולעשות מופע ייחודי לילדים עם אלרגיה״. רק בשביל זה, כדאי לכם להשקיע ולהגיע למופע המיוחד שיתקיים ב-23‪.12 בפתח תקווה.

בזמן שאתם הכנתם את המטבוחה ביום שישי האחרון, חגגה רומי פרנקל את יום הולדתה ה-29 בבר ה׳קפלה׳ בתל אביב. אז ברשימת המוזמנים: החתיך משלנו עומר חזן, ועוד אחת משלנו ופעם שניה במדור – עדן סבן, רועי סנדלר הצמווד של אנה זק,  השכנה מהישוב הסמוך אנג׳ל ברנס ועוד.

מצטרף לחגיגות של יום שישי. עומר חזן (צילום: אור גפן)
עדן סבן ושירלי לוי מפרגנות לרומי פרנקל (צילום: אור גפן)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן