הנסיך של שכונת התקוה רוצה להצליח באשדוד

בשבת תנסה מ.ס אשדוד לחזור למסלול במשחק בית מול בני סכנין (18:45, איצטדיון היא'). אמיר עגייב, הילד הנצחי שגדל בבני יהודה כבר בן 29 והוא אמור להיות האיש שיעזור למ.ס אשדוד בכך

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ.ס אשדוד כמו כל ליגת העל יצאו לפגרת הנבחרות ולקבוצה האשדודית הפגרה באה בדיוק בזמן. הקבוצה שהפסידה כבר 4 פעמים העונה, תנסה להתאושש במוצ"ש, על חשבונה של קבוצה מאכזבת נוספת, בני סכנין. בשביל שזה יקרה ובהיעדרם של שחקני מפתח שמתאוששים מהפציעות שעברו, קני סייף וחמודי כנעאן, מי שיצטרך לקחת על עצמו יותר בהתקפה הוא השחקן הקדמי אמיר עגייב, שחתם בקבוצה לא מזמן וכבר הספיק לכבוש שער מהנקודה הלבנה, ב'גארבז' טיים' בהפסד המביך להפועל חיפה.

הקריירה של עגייב בן ה-29 רצופה עליות ומורדות. הוא גדל במחלקת הנוער של בני יהודה ונחשב בשנת 2009 לילד הפלא החדש של המועדון ואפילו של הכדורגל הישראלי. עגייב היה חבר קבוע בנבחרות הנוער והאולימפית של ישראל והוא כבש בבוגרים של בני יהודה בסך הכל 28 שערים, ב-7 עונות, במהלכן ירדה הקבוצה איתו לליגה הלאומית ועלתה בחזרה לליגת העל. אך מעמד הנסיך של השכונה לא הספיק לעגייב שרצה יותר ובשנת 2016 הוא עבר לליגה הקפריסאית, לקבוצת אומוניה ניקוסיה במהלך שהרים הרבה גבות בקרב אנשי הכדורגל בארץ.

עגייב חזר לאחר חצי עונה לארץ, תחילה לבני יהודה, הספיק לעבור פציעה לא פשוטה, התאושש ממנה, חתם בבית"ר ירושלים, שוחרר, חתם בהפועל ת"א ועזר לה להעפיל בחזרה ללאומית. כעבור חצי עונה שוחרר מהפועל ת"א ונסע לחפש את מזלו בליגה האזרית, ממנה המשיך לליגה היוונית. בתום ההרפתקאות המוזכרות שלו נחת עגייב באשדוד לעונת מבחן, כאשר למ.ס אשדוד קיימת אופציה להמשיך את ההתקשרות עימו לעונה נוספת.

אין חולק על הכישרון של עגייב, שחקן שבועט בשתי רגליים ברמה טובה, בעל דריבל מעניין, אך השחקן הקדמי אף פעם לא הצליח ליצור יציבות בקריירה שלו ולצד שערים ומבצעים יפים, סבל גם מיכולת ירודה וקבלת החלטות שגויה במהלך הקריירה, מה שהרחיק אותו מלממש את הפוטנציאל שלו. כעת אשדוד צריכה אותו והוא צריך אותה וזה יכול להיראות כמו השידוך המושלם. עגייב מחפש מקום לשקם את הקריירה שלו ולהפוך לשחקן משפיע בליגת העל ואילו אשדוד מחפשת לשקם את מה שנותר מהסגל של העונה שעברה. לעגייב יש את הניסיון להיות אחד ממנהיגי הקבוצה, אך בשביל שזה יקרה, נצטרך לראות עגייב הרבה יותר חד, מהיר, משפיע ומקצועי ממה שראינו ממנו עד כה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן