קבלו: הנהלה חדשה לקבוצת מכבי עירוני אשדוד

השבוע הייתה אמורה להתקיים ישיבת עמותה חגיגית והצבעה על הוועד המנהל של מכבי עירוני אשדוד, אך לא היו הרבה מתנדבים והחמישייה נבחרה כי היא הייתה היחידה שהגישה התמודדות. חבר ההנהלה החדש יגאל ממן: "היו פה טעויות של שנים – כל הצדדים אשמים"

יגאל ממן לוקח את המושכות (שני משמאל).
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מועדון הכדורגל מכבי עירוני אשדוד, שהוקם ב-2015, הגיע למצב די מוזר. כתשע שנים מהקמתו, והאירוע החגיגי ביותר שאמור היה להיות, אירוע הבחירות לוועד המנהל של המועדון, לא קרה. הסיבה לכך, רק קבוצה אחת של חברי עמותה הציעה לעמוד בראשות הוועד המנהל והיא זאת שנבחרה אוטומטית. החל מעונה הבאה, הוועד שכלל את שי אבו וברוך דגו יתחלף ובמקומו ייכנסו לתפקיד יגאל ממן, יעקב קראדי, שחר נגב, דוד בן אבו ואיציק שטיינוורצל. בוועדת הביקורת יהיו יובל שניידרמן, מורדי בן דוד וגל עזריה.

בשבוע שעבר התקיימה אסיפת עמותה ובה ההנהלה הקודמת הכריזה על פרישה ויציאה לבחירות. אך כאמור, רק קבוצה אחת הגישה את התמודדתה על ניהול העמותה והיא גם זו שזכתה. כעת ההנהלה החדשה תצטרך להחזיר את הקהל למגרשים, להתגבר על חובות העבר של הקבוצה שמוערכים במאות אלפי שקלים ולהתגבר על האפשרות שהעירייה תקצץ בתמיכה העירונית (הצבעת מועצת העיר בנושא נערכה ברביעי, לאחר סגירת הגיליון".

"לא היה קשה לזכות, לא היו מתמודדים", אמר חבר ההנהלה החדש יגאל ממן, שגם היה מנהל בקבוצות הכדורסל בעיר. "היו פה טעויות של שנים, כל הצדדים אשמים, אשמה של כולנו. חברה שעזבו את עירוני, אנשים שבתוך עירוני, טעויות ניהוליות ואגו. אני החלטתי לפני חודשיים בערך שאני רוצה לשנות. השתנתי המון בהתנהגות שלי. אני חושב שאפשר לדבר ולעשות שיח. אני עובד הרבה מסביב לשעון".

"אנחנו באים לנסות לתקן ולשנות", הצהיר ממן. "אנחנו מקווים שנצליח, מגובשים סביב הנושא הזה. אנחנו מנסים לעשות את הדברים. אנחנו צריכים להפסיק לריב בינינו – זה חמישים אחוזים מהעבודה. אנחנו באים לפייס ולהחזיר את הקהל שמגיע לקבוצה. עירוני לא במצב פשוט ניהולית, תקציבית. יש הרבה אנשים טובים שהתגייסו סביב הקבוצה. מנסים להפעיל את הקשרים שלהם ולייעץ. אנשים שעירוני מאוד חשובה להם. פורמלית יש חמישייה בהנהלה אבל מעשית יש יותר שרוצים לשפר. ההתחלות לא קלות. אנחנו לא מאשימים אף אחד. כל אחד בהנהלה טוב במקצוע שלו ובנישה שלו. אין פיצולים פה. ברגע שזה יהיה עירוני לא תהיה פה. ב-7 באוקטובר פרצה הסיסמא 'ביחד ננצח' ולנו זו לא סיסמא. אני בא מעולם הכדורסל. אני מבין בניהול ספורט, אבל אני מבין בניהול אנשים. זו העבודה שלי שהיתה במכבי אשדוד, ידעתי איך לנהל את האנשים ולחבר. עשינו טעויות כולם", הוסיף ממן. 
ממן סיפר כי "בתחילת הדרך שהתחלנו לדבר אני וגיא סער בעניין, זה היה שהוא עזב את ההנהלה. התחלנו לדבר ודיברנו על לאחד קהל. הוא אמר לי 'כן, אתה מסוגל לדבר עם האנשים שרבת איתם', עניתי לו 'אדבר, אשתף פעולה ואעשה הכל כדי שעירוני אשדוד תחזור לכמות האוהדים שהיתה בדרבי בליגה ג". יש המון אנשים שפגעתי בהם, אולי לא פעלתי בדרך הנכונה והיה אפשר אחרת. ואם האנשים היו היתה עמותה של אלף איש, יש אנשים טובים. יש אנשים טובים – שבאמת עובדים 24/7 לנסות לאחד ולשקם את המועדון. כל מי שהיה לפנינו ניסה לעשות הכי טוב אבל עובדתית לא הצליחו".

ההצבעה כאמור התקיימה לאחר סגירת הגיליון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן