המשפחה שדירתם נשרפה כליל:"הכל נשרף באש. לא נותר לנו דבר. מבקשים עזרה דחופה"

"לא נשאר לנו כלום. כלום. אפילו לא בגדים, ברחנו יחפים בפיג'מות מהבית, לא נשאר כלום. אף פעם לא ביקשנו עזרה מאיש, אבל כשאין ברירה אז אין ברירה, הלך הכל, ממש הכל, לא נשאר כלום, רק איך שיצאנו מהבית עם הפיג'מות. מבקשים עזרה" כך מתארת בדמעות, מריה בת למשפחת גרייב שביתה בה מתגוררים 6 נפשות עלה באש ביום חמישי ולא הותיר דבר. "ממחר ראשון אין לנו איפה להיות ואין לנו מה ללבוש. בבקשה תעזרו לנו"

לא נותר דבר מהדירה. "אין לנו ביטוח". צילום: באדיבות המשפחה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משפחת גרייב מרובע יב' באשדוד שביתה נשרף מבקשת עזרה וסיוע בריהוט, בגדים, וכסף לשיפוץ. ביתה, שלא מבוטח בביטוח נזק עלה באש ביום חמישי האחרון והכל נשרף כליל ולא נותר דבר. "אנחנו מבקשים עזרה אנחנו משפחה של 6 נפשות ובמצב כלכלי לא טוב"

משפחת גרייב, זוג הורים שלא עובדים ו4 ילדים נמצאים כעת בדירה שהושכרה למענם מטעם הרווחה באשדוד לשלושה ימים בלבד. מחר, ראשון הם יהיו מחוץ לקורת גג, והם מבקשים למצוא עבורם דירה חדשה להשכיר. "אגב, אנחנו מוכנים לשלם לדירה לשכירות לזה יש לנו קצת כסף. אנחנו רק לא מצליחים למצוא דירה" אומרת מריה. "אנחנו כן זקוקים בדחיפות לבגדים. אין לנו מה ללבוש. כלום לא נשאר, הכל נשרף" אומרת מריה "אנחנו זקוקים לכל סיוע. אין לנו ביטוח לדירה. הנזק שלנו מוערך ב500 אלף שקלים".

ביום חמישי האחרון  פרצה האש בבית המשפחה. האש החלה מחדר הילד הקטן, ככל הניראה מרמקול מוסיקה שהיה מחובר לחשמל. הילד הקטן בן ה-9 התעורר בבהלה ונלקח מייד על ידי אימו ושתי אחיותיו שברחו מייד מהדירה. למרבה המזל לא היו נפגעים, למעט התוכי מחמד שלהם שמת  מהשריפה.

"לא נשאר כלום אפילו לא בגדים, כל מי שהיה בבית ברחו יחפים בפיג'מות, לא נשאר כלום. אף פעם לא ביקשנו עזרה מאיש, אבל כשאין ברירה אז אין ברירה, הלך הכל, ממש הכל, לא נשאר כלום, רק איך שיצאנו מהבית עם הפיג'מות" מספרת בעצב מריה גרייב בת המשפחה.

התוכי מחמד של המשפחה שמת מהשריפה

כוחות כיבוי שהגיעו למקום פעלו בדירה על לכיבוי השריפה, שבסופה התברר כי לא נותר דבר: הריהוט, הבגדים, המיטות הארונות, הכל נשרף והקירות נותרו מפוייחים.  "כל הדברים האישיים הלכו. תמונות מחשבים, תכשיטים. הכלה כל עלה באש" אומרת מריה בדמעות.

מחלקת הרווחה של עיריית אשדוד פינתה את המשפחה לסידור לשלושה ימים וכעת המשפחה מבקשת סיוע.

בני המשפחה: הורים. האם בת 45 האב בן 53 הילדים: ילד בן 9 בת 19, בת 24 בן 26

למי שמעוניין לסייע לתרום ולעזור:

העברה בביט למספר

0526101408

העברה בפייבוקס https://payboxapp.page.link/GgDbxbTqXs6QPQ8N6

העברה בנקאית

בנק לאומי

סניף 662

מס׳ חשבון 50099728

לידי מריאה גרייב

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן