המרכז לשירות משמעותי באשדוד חושף: פרויקט ייחודי לעידוד גיוס משמעותי

באשדוד משיקים תכנית חדשה שנועדה להעלות את מספר הבוגרים במערכות החינוך לשירות משמעותי בצה"ל. דגש מיוחד יושם על מסלולי פיקוד וקצונה. השבוע, התקיימה פגישה בין נציג הצבא לראש מינהל החינוך אשר נתנו את ברכתם לתכנית 'גלגלי התנופה'. המרכז לשירות משמעותי באשדוד ממתין להורים ולמשלבים ומזמין אותם לבוא ולשמוע על כל אפשרויות הגיוס

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע יצא לדרך פיילוט מיוחד במינו – תכנית 'גלגלי התנופה' של המרכז לשירות משמעותי, בשיתוף פעולה עם בה"ד 1. התוכנית הוקמה על מנת להעלות את אחוז המתגייסים לשירות משמעותי בקרב נשים וגברים.

בהמשך לפגישה של סגן מפקד בה"ד 1 וראש מנהל חינוך אריה מימון, התחילה התכנית הייחודית עם בה"ד 1 לעידוד לשירות משמעותי. סא"ל אריק אלבז, תושב אשדוד ובוגר מקיף ו', הגיע יחד עם צוערים בוגרי העיר ויצרו שיח משמעותי במספר בתי ספר בו יכלו התלמידים לשאול את כל השאלות בנוגע לתהליך הגיוס שלהם ותהליך הבה"ד בפרט.

סא"ל אריק אלבז הסביר כי: "פרויקט 'גלגלי התנופה' מהווה נדבך מהותי בחיבור בני הנוער בעיר אשדוד לצה"ל ולבה"ד 1 בפרט. חייל אשר יוצא משערי השירות הצבאי מסופק מעשייתו ובהכרח יהיה אזרח טוב יותר וזוהי מטרתנו המרכזית".

שני דהן, מנהלת המרכז לשירות משמעותי, מוסיפה: "מטרת הפרויקט היא להגביר את המוטיבציה לשירות משמעותי ואיכותי בצה"ל, תוך חשיפת הנערים והנערות לתפקידים משמעותיים בצבא, לדמויות ולמודלים בוגרי העיר המהווים חיקוי עבור בני הנוער שלקראת גיוס, לאפשרויות המוצעות למסלולי פיקוד וקצונה ולשירות משמעותי בכלל".

במסגרת הפרויקט יגיעו התלמידים לביקור בבה"ד 1 (בסיס הדרכה והכשרת קצינים בצה"ל), ויחשפו לאווירה צבאית שונה ומיוחדת.

הצוות החינוכי בבתי הספר הוקיר ושיבח את הממונים על הפרויקט וציין כי פרויקט מסוג זה הינו בעל חשיבות רבה בקרב התלמידים! ואילו המרכז לשירות משמעותי מזמין את ההורים והמלש"בים (המיועדים לשירות ביטחון) להגיע אלינו למרכז, בכתובת: הציונות 4, מרכז כיוונים ימים א-ה בין השעות 16:00-19:00.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן