המרכז לפיוט ושירה אשדוד מציג: שבת בקשות עם פייטני האנדלוסית ליאור אלמליח ודוד ויצמן

בשבת הקרובה, פרשת "ויחי" בבית כנסת "מגן אברהם" ברובע ד', ר' של אהרון אבוחצירא ז"ל תתקיים שבת בקשות עם פייטן האנדלוסית הדגול ליאור אלמליח שינעים את התפילות יחד עם מקהלת פייטני המרכז לפיוט דוד ויצמן ויוסי נידם, כשלצידם משפחת אבוחצירא המורחבת מרובע ד'

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כמדי שנה, המרכז לתרבות אנדלוסית ולפיוט בישראל ממשיך במסורת ועושה חיל עם שירת הבקשות בבתי כנסת ברחבי  אשדוד.

שירת הבקשות עם מקהלת פייטני המרכז לפיוט ושירה יתקיימו בשבתות בשעה 4:00 לפנות בוקר ובערבי שבתות בשעה 21:00 בהשתתפותם של גדולי הפייטנים בישראל.  עד כה נערכו שבתות בביתי כנסת מרכזיים בעיר.

המרכז לפיוט ושירה  הוקם לפני כ33 שנים במטרה להנחיל ולהשריש את התרבות האנדלוסית באשדוד ובכל בית בישראל לדורי דורות. על אף הקושי בשנת הקורונה לא פשוטה ,בסיוע משרד התרבות ועיריית אשדוד המרכז מעצים את פעילותו ויוצר אירועי תרבות מיוחדים ומקוריים. המרכז לפיוט בפרט  ממשיך בפעילות  מפוארת הכוללת שבתות בקשות, פסטיבלים תרבותיים, ערבי שירה יחד עם גדולי הפייטנים והאמנים בארץ.

מתפללים שלקחו חלק בשבתות מספרים על חוויה בלתי נשכחת של פיוטים העלו להם זיכרונות מבתי הכנסת במרוקו, הצלילים הייחודיים למנגינות האנדלוסיות, שהחזירו אותם לזיכרונות של בית הוריהם, "חוויה בלתי נשכחת שאנו ממליצים לכולם להצטרף ולחוות יחד אתנו בשבתות"

בשבת הקרובה המרכז ממשיך בקיום שבת בקשות מיוחדת עם פרשת "ויחי" בבית כנסת "מגן אברהם" ברובע ב' עם הפייטנים הדגולים ליאור אלמליח ודוד ויצמן שינעימו את התפילות יחד עם מקהלת פייטני המרכז לפיוט.

אנו מזמינים את כלל הציבור להמשיך לבוא ולקחת חלק בשבתות ולהצטרף לשירה המצמררת והמרגשת שהייתה לנו בשבתות שנערכו עד כה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן