המצפה במצודה ייקרא על שם יוחאי אלקיים ז"ל

מנציחים את הגיבור האשדודי יוחאי אלקיים ז״ל, שהציל צעירה מטביעה וטבע למוות. המצפה החדש שמוקם במצודה ייקרא "מצפה יוחאי". בת זוגו אווה בן לולו: "מודים לד"ר לסרי שתמך בבקשה שלנו ולתושבים שהגיבו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מרגש. המצפה הנבנה במצודה ייקרא על שם יוחאי אלקיים ז"ל. בימים אלה נבנה מצפה מעל תעלת הניקוש של המצודה. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי  העלה בדף שלו בפייסבוק ידיעה בנושא, ופנה לתושבי העיר שיציעו שם למצפה החדש. רבים מהעונים הציעו את השם ׳מצפה יוחאי׳ על שם יוחאי אלקיים ז"ל – גיבור אשדודי שחירף נפשו כשהציל מטביעה צעירה שכמעט טבעה. ד"ר לסרי אהב את הרעיון והחליט לאמץ את השם. ״קיבלתי החלטה לאמץ את המלצתכם ושמו של המצפה יקרא ׳מצפה יוחאי' ע"ש יוחאי אלקיים" כתב ראש העיר בפייסבוק, והוסיף כי הודיע על כך לבני משפחתו של יוחאי שקיבלה את ההודעה בהתרגשות רבה. ד"ר לסרי הוסיף וציין כי בקרוב יובא השם החדש לאישור בוועדת השמות ובמועצת העיר.

כזכור,  יוחאי אלקיים ז"ל טבע באוגוסט 2018 בעת שהציל את חייה של אישה שנסחפה מטביעה בחוף סמוך למצודה. "מעשה הגבורה שלו מלמד על האיש שהיה, על הערכיות והנתינה שאפיינו אותו ושגבו את חייו", ציין ד"ר לסרי, "הנצחת שמו במצפה החדש מצטרפת לתוכנית הסברה שהושקה במערכת החינוך העירונית, במסגרתה נחשפים התלמידים למעשה הגבורה של יוחאי ולשמירה על בטיחות בים. יהי זכרו ברוך".

בת זוגו אווה בן לולו: רגע מרגש מאוד

 אווה בן לולו חברתו של יוחאי ז"ל הגיבה על ההחלטה: "זה בהחלט רגע מרגש מאוד. ציפייה של 3 שנים הגיעה לסיומה, וסוף סוף יוחאי מקבל את הכבוד הראוי לו למעשה המדהים שעשה. אנחנו מודים ל"ד לסרי שתמך בבקשה שלנו ובבקשה של כל התושבים שהגיבו והציעו את השם

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן