המעצבת האשדודית שעשתה את אירוע הברית לאייל גולן ודניאל גרינברג

שלומי יפרח מפרגן, דורית רבליס מחליפה קידומת, דניאל גרינברג לובשת ענבל דרור וחן אילוז והבעל בני פרץ עושים את לאס וגאס

צילום: נתנאל מויאל יח"צ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע חגגו דניאל גרינברג ואייל גולן, את מסיבת הברית (בחודשיים וחצי של איחור) לבנם רון. את האירוע  ערכו בני הזוג באולם אירועים בנס ציונה,  אליו הוזמנו כ-500 אורחים,בני משפחה וחברים טובים של בני הזוג. דניאל היפהפיה לבשה שמלה שחורה צמודה שבצוואר אבנים נוצצות. מי שהייתה אחראית על עיצוב השמלה היא המעצבת האשדודית ענבל דרור, שאף הוזמנה והגיעה לאירוע יחד עם מנהלת הסטודיו שלה, שני אוחנה (שהששתפה כשפית ב׳מאסטר שף׳, למי שכח) והשתיים רקדו לצלילי טכנו עד השעות הקטנות של הלילה. עוד הגיע לשלשל מעטפה: חברו הטוב של אייל מהסדרה ׳גולסטאר׳, דוד רביבו.

תראו כמה כייף לדוגמנית והשורדת האשדודית ג׳ני צרוואני, שהוזמנה השבוע לתיאטרון ׳׳בית לסין׳, לאירוע הקרנה חגיגית ופרטית מטעם חברת ׳הוט׳ ו׳פקטורי 54׳,  לסדרת ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה" – AND JUST LIKE THAT. הסדרה (״פשוט ככה״) תעלה  לשידור היום (חמישי) ללקוחות HOT ו- NEXT TV.

צילום: רפי דלויה

תעשו טובה ותרימו טלפון, או לפחות תשלחו הודעה ברשתות החברתיות לדוגמניות הבינלאומית מאשדוד, דורית רבליס שבין קמפיין לקמפיין חגגה בסוף השבוע האחרון את החלפת הקידומת ל-20 עם חגיגות עם המשפחה והחברים הטובים, כולל הנפתה על כסא יום הולדת במשך 21 פעמים כולל אחד לשנה הבאה. הפה של רבליס: ״ניסיתי להתנתק מהטלפון ביום ההולדת ובאמת להנות מהעכשיו. פתאום הסתכלתי על התמונות מהסופש ופשוט לא יכולת לבקש פתיחת עשור מוצלחת מזו. אני לא מצליחה לעכל, שכבר עברתי קידומת ואני כבר לא עודף, אני שטר…״ (לא נגענו).

צילום: רפי דלויה

מאוד התרגשנו השבוע שישראל קטורזה, העלה פוסט מרגש (טוב, תמיד הוא מעלה פוסטים מרגשים או מצחיקים) והפעם הוא סיכם את החוויה שלו בפסטיגל ואת ההיכרות עם הזמרת זהבה  בן. ״השנה אני חלק מהפסטיגל. הכרתי שם חברים חדשים לכל החיים, אחת מהן זו זהבה בן. תמיד אהבתי אותה, אהבתי את הקול שלה ואת השירה שבוקעת מתוך האמת הפנימית שלה. בפסטיגל הכרתי את זהבה, אשה טובת לב, עם אמונה חזקה, חוש הומור, מקצועיות ללא פשרות ודאגה לזולת. אני כל כך שמח לראות ילדים והורים מרעיפים עליה אהבה אין סופית. אני גאה להיות חבר שלך, גאה להיות בין הראשונים ששמעו את השיר החדש שלך, ומאחל לך ולנו עוד המון שנים של יצירה״.

אנחנו ממש מקווים שאתם לא מפריעים לבני הזוג חן אילוז ובעלה המפיק בני פרץ, כי בזמן שאתם מתלבטים אם להוציא את המטריות או ללבוש בגדים ארוכים, הם עושים בטן גב אי שם בלאס וגאס הרחוקה.

צילום: אור גפן

בעלי חברת האופנה הישראלית 'רנואר' אירחו בשני אירוע סוף שנה נוצץ במתחם האירועים 'פופ אנד פופ', במרומי אחד ממגדלי המשרדים המפוארים בתל-אביב. המוזמנים הגיעו להתחכך עם נבחרת הפרזנטורים של 'רנואר': רן דנקר, עדן פינס, יעל שלביה, עומר נודלמן, בר ברימר וברק שמיר, ונהנו  מהופעה של דנקר ואניה בוקשטיין‫.

צילום: אור גפן
צילום: אביב חופי
צילום: אביב חופי

מי שהגיעו להנות מהופעה דן דנקר והבית משוגעים הם ספיר נרקיס‫, שהגיע נטולת ליאור‫, עדן סבן הגרושה הטריה‫, שאוחזת בבויפרינד חדש‫, ועינב בובליל כוכבת ״האח הגדול״ ובעלה אלי בניסטי‫.

מאוד התרגשנו לשמוע שסלבס רבים בארץ וביניהם גם רווית אסף המלכה, התנדבו להוביל קמפיין גיוס המונים חברתי שמטרתו איסוף תרומות למען 350 משפחות שגרות בקו העוטף עזה ואין ביכולתן למגן את עצמן, לצורך בניית ממ"דים ומרחבים מוגנים מצילי חיים.

השחקן האשדודי שלומי יפרח, שמוכר לנו ולכם כמאור עזרא מהסדרה ׳השוטרים׳, הוזמן השבוע, ליתר דיוק ביום שני, לצפות בהצגה ״אחד משלנו״ בבית ציוני אמריקה בתל אביב. בהצגה שכתב בני ברבש וביים כפיר אזולאי מככבים: עמית רהב (״המורדת״) אימרי ביטון (״שעת נעילה״) תום גרציאני (״פאודה״), אמיר קריאף, לוטם חכמון, אסף זגה, אלון בראל ונגה כץ.

צילום: שוקה כהן

‪  בסוף השבוע פורסמה באתר ׳מאקו׳ כתבה על האשדודית רומי אברג׳יל, שסיפרה כי היא נחושה לעבור את הניתוח האחרון והחשוב לטענתה שעוד נותר לה לעבור במסגרת תהליך ההתאמה המגדרית.

צילום: אור גפן

בחודש האחרון היא החליטה לפתוח חשבון באחד האתרים, שיש בו צילומי עירום ומפגשים אינטימיים ואמרה כי ״יש לי גוף יפה ואנשים רוצים לראות אותי, אז שישלמו״. וגם על העובדה שיש לה מישהו מאוד מוכר מהתעשיה, שהיא יוצאת איתו מספר שבועות, אבל כרגע לא מוכנה לחשוף אותו. ימים יגידו

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן