המעליות מהחניון למשכן לאומנויות הבמה באשדוד: תשעה ירחים לא הולידו עדיין מעליות מתפקדות

לא יאומן ! כבר תשעה חודשים ששתי המעליות מהחניון התת קרקעי אל המשכן לאומנויות הבמה מושבתות, וכולם סובלים. לציבור נמאס מהסחבת ומהתירוצים ומנויים על סדרות המופעים במשכן שוקלים שלא לחדשם. העירייה:"יצאנו למכרז לשיקום המעליות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר דחייה עקב המלחמה, פתח סוף סוף, המשכן לאומנויות הבמה, לפני שלושה וחצי חודשים את שעריו. לקהל, ששמח על חידוש פעילותו של המשכן, נגרם מפח נפש, כי המעליות מהחניון התת קרקעי למשכן, שהושבתו עוד לפני המלחמה, נותרו תקועות.

דובר עיריית אשדוד, אדי בן חמו, מסר אז כי הנושא מוכר ומטופל והסביר כי היתה חבלה במעליות, שיצרה בעיה בטיחותית והטיפול בהן חייב יציאה למכרז, שהתעכב עקב המלחמה. הוא הוסיף שכבר הוגשה הצעה מתאימה, שהדיון עליה אמור היה להתקיים בהקדם ולאחריו היו אמורות להתבצע העבודות לשדרוג המעליות והשמשתן.

מאז עברו עוד שלושה חודשים והמעליות עדיין מושבתות. לציבור נמאס מהסחבת. לדברי יפית אלקבץ, ביתם של זוג הורים קשישים שמנויים על סדרת התיאטרון, היא שוקלת שלא לחדש להם את המנויים. "אבי מתנייד בכיסא גלגלים ואימי נעזרת בהליכון ופעילות המעליות חיונית עבורם. בתשעת החודשים האלה כבר היה אפשר להרות וללדת תינוק, לא כל שכן לתקן את המעליות ולהפעילן".

אריאלה גרינברג, שנמצאת בחודש האחרון להריונה, ובעלה החנו לפני שבועיים את מכוניתם בחניון התת קרקעי, עשר דקות לפני שהחלה ההצגה "הכתובה". "היינו המומים שעוד לא תיקנו את המעליות. נאלצנו למהר וללכת מסביב והגענו למשכן עם הלשון בחוץ. גם ההנאה מההצגה לא השכיחה את הכעס שלנו על הזלזול בנו, של העירייה. זה ממש מקומם. אנחנו ממלאים את חובתנו ומשלמים ארנונה והעירייה מועלת בחובתה. בושה וחרפה שכך נראה השירות למשכן, שהוא אחד הפרויקטים החיוביים באשדוד. במצב הזה לא נראה לי שנחדש את המנוי לתיאטרון", היא אומרת. זאב רוזן: " כמה ציני שיש לי ולסבתי מנוי לסדרה "החיים הטובים" ועושים לנו חיים קשים. הייתי בחודש שעבר בהיכל התרבות בת"א וראה איזה פלא ! המעליות מהחניון התת קרקעי לאולם פעלו. עיריית ת"א יכולה ועיריית אשדוד לא? שהעירייה תתעורר. לא מדובר בהטסת חלליות, כולו הפעלת מעליות… מי ישמע…" הוא אומר. "כל זמן שהמעליות לא פועלות אני ובעלי, שהוא נכה, לא מתכוונים לחדש את המנוי שלנו לסדרה הקלאסית.

כבר תשעה חודשים שהעירייה לא הצליחה לפתור את הבעיה, אז מי ערב לכך שכשנחדש את המנוי המעליות כבר יעבדו. אנחנו באים ליהנות ועושים לנו חיים קשים. במקום שנוכל להיכנס למעלית מתפקדת, כפי שזה צריך להיות, אנחנו צריכים, כשאנחנו מגיעם לחניון התת קרקעי, לטלפן למשכן ולחכות לדייל שיפתח לנו את הדלת למעליות הפנימיות של המשכן, שהן כן פועלות. עיריית אשדוד מצפצפת עלינו ועושה זאת מהמקפצה…אז שיחסכו לנו את השירות "המעולה" הזה, אומרת אתי אביטן בכעס.
ממינהל התפעול בעיריית אשדוד נמסר כי " נושא המעליות נמצא בטיפול. העירייה יצאה בבקשה לקבלת ייעוץ ובניית מכרז לשיקום המעליות. מדובר בתהליך שהטיפול בו ייקח זמן וככל שיהיה עדכון נביא זאת לידיעה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן