המנצח על מושבת האשדודים באיכסל

הפועל איכסל היא הדבר הכי חם בליגה הלאומית. מי שמנצח על התזמורת הוא המאמן אלירן חודדה ויחד עם שלושת האשדודים המוכשרים שלנו אמיר לביא, תימור אביטן ונוגן חן, איכסל חולמת על ליגת העל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אם נפשכם חפצה בכדורגלנים אשדודים מרגשים, בעלי תשוקה ענקית לענף וכאלה שמביאים כבוד וגאווה לעיר, עליכם להצפין למועצה מקומית איכסל, הממוקמת באזור הגליל התחתון. הקבוצה הצנועה, המורכבת מיהודים, מוסלמים ושני זרים ברזילאים (קראבליו וחוליו סזאר), עלתה בעונה שעברה מליגה א' צפון ללאומית והעונה, לאחר 9 מחזורים, היא נמצאת במקום השני בטבלה.

הפועל איכסל מתהדרת בשלושה שחקני הרכב אשדודים. בעמדת המגן הימני ניתן למצוא את נוגן חן בן ה-25, בחוליית הקישור משחק אמיר לביא בן ה-31, שכבר הבקיע פעמיים העונה ואילו בחוד ההתקפה נמצא תימור אביטן, שחקן החודש שלנו (ראה כתבה נפרדת). השלושה נוסעים יחד מדי יום צפונה ומבלים שעות רבות יחדיו, מה שיצר חיבור אמיתי ועמוק, לרווחת כל הצדדים.

מי שעומד על הקווים באיכסל, הוא המאמן המבטיח בן ה-39, אלירן חודדה, בלם העבר, ששיחק בבית"ר ירושלים וזכור גם משנותיו בהפועל נצרת עילית. חודדה, תושב קרית טבעון, שפתח את העונה השנייה כמאמן הקבוצה, סיפר לנו השבוע על האשדודים של איכסל:  "שלושתם ממשיכים איתנו משנה שעברה. זה שחקנים שאני מאוד מעריך ברמה המקצועית והאנושית. הם שחקנים משמעותיים לקבוצה לשלנו. אנחנו מרוצים מהם, מעריכים אותם ואוהבים אותם. הם הפכוט להיות חברים אמיתיים מחוץ למגרש גם. הם עושים את הנסיעות בהנאה ובכיף. הם אפילו לא מרגישים את הנסיעה שהם עושים."

חולמים אצלכם על ליגת העל?

"אנחנו קבוצה שעלתה מליגה א', עם תקציב מינימום, שבנתה קבוצה תוך כדי תנועה. המטרה שלנו ברורה- להישאר בליגה. אחרי שנישאר בליגה, נוכל לחשוב על דברים אחרים. אצלנו הכל בשיניים ואם נקשיב למה שיגידו, נתבלבל."

משפט על הדו קיום שמתקיים באיכסל?

"אנחנו לא בוחרים אנשים לפי דת, מין או גזע. יש אצלנו מכל הדתות. אצלנו מקדמים את כולם באופן שווה. גם החיבור בין השחקנים הוא מלא ושלם. לדוגמא יש לנו שחקני בית שמבקרים באשדוד וגם האשדודים מבקרים פה".

לסיום, איך עוברת עליכם תקופת הקורונה?

"קשה כמו לכל עם ישראל. כולנו מצפים ומקווים לחזור לחיים הנורמטיביים. תקופה מאתגרת מאוד וצריך להפיק ממנה את הדברים הטובים. מאחל בריאות לעם ישראל, כל השאר הבל הבלים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן