המנצח הגדול באשדוד, חיים שייב:"הניצחון שייך לציבור  העובדים שנתן בנו את האמון"

כצפוי, וכפי שחזו יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות חיים שייב וסגנו מאיר בן גוזי, ארנון בר דוד ניצח בגדול את יריבו עופר עיני, ובאשדוד  התוצאה מדהימה לא פחות: ניצחון סוחף של שייב על יריבו, נציגו של עיני . מעל  80 אחוז בחרו בשייב בפעם הרביעית לתפקיד יו"ר מרחב אשדוד שניצח בקלילות את  שושן שקיבל כ-20 אחוז ולתפקיד יו"ר נעמ"ת במרחב אשדוד נבחרה זהבה אלימלך, מרשימת עוגנים אף היא. אדריכלי הניצחון: יו"ר ועד העובדים איריס נפתלי ,חיים שייב, ובן גוזי

שייב. ניצח באשדוד בגדול.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום רביעי בבוקר לאחר יום מתיש של בחירות ולילה לבן, שהיו שיאם של מערכת בחירות אינטנסיבית בת שלושה חודשים, פתח יו"ר המרחב בהסתדרות, חיים שייב, שזה עתה נבחר לקדנציה רביעית בניצחון מרשים את משרדו בשעה  וחצי בבוקר בבית ההסתדרות  באשדוד ונכנס לעבודה רגיל. "זהו צריך להתחיל לעבוד. יש לא מעט עבודה ולפני כן תודה ענקית לכל הצוות של המטה, העובדים וחברי הוועדים. תודה גדולה. נמשיך לעבוד עבור העובדים".

שייב בשלושה חודשים האחרונים לא נח כמעט, ובקושי תפס שעות שינה בלילות. ההכרזה של עופר עיני להתמודד ולהעמיד מועמד במרחב דרכה את שייב ואת כל המערכת. לא שהוא לא דרוך קדנציה שלישית כבר בנושאי עובדים, אבל כשיש תחרות זה מעצים את הקצב ובשלושה חודשים האלה ביחד עם סגנו מאיר בן גוזי וראשי הוועדים במרחב אשדוד, שהבולטת בהם היא יו"ר ועד עיריית אשדוד איריס נפתלי הפכו את המרחב והיו לאדריכלי הניצחון. בעיריית אשדוד נשבר שיא של 88 אחוז הצבעה. הגבוה ביותר בכל מקומות העבודה בארץ. נפתלי חית שטח לא ויתרה ביום הבחירות ולפני כן על אף חבר הסתדרות בעירייה. כך היה גם במקומות עבודה אחרים במרחב. בערב הניצחון קרא לה ארנון בר דוד "איריס, את המלכה שלנו".  

ושייב, שזכה ברוב מוחץ הוכיח את הקלישאה מעולם הכדורגל כי "הרכב מנצח לא מחליפים". הוא במרחב וארנון בר-דוד בארצי  ימשיכו לכהן בתפקידם עם חותמת גדולה של ציבור בוחרים ענק שהצביע בעדם. "עכשיו חובת ההוכחה עלינו" אומר שייב" להמשיך ולעבוד למען העובדים"

תוצאות הבחירות לא ממש הפתיעו. כלומר, היה צפוי ניצחון לבר דוד ולשייב אך לא היה צפוי כזה ניצחון סוחף. הן במישור הארצי והן במחוז אשדוד. שייב עצמו בכל מסע הבחירות חזר ואמר כי הוא ינצח את המועמד מולו. גם סגנו של שייב, מאיר בן גוזי, אחד מאדריכלי הניצחון חזה בדיוק את התוצאות לפיהם באשדוד יזכה שייב ב80 אחוז ויריבו 20 אחוז . אמר ודייק. למרות זאת, הם לא נחו על זרי הדפנה וניהלו מסע בחירות מרשים, לצד כמובן, העבודה השוטפת למען העובדים. והדבר בא לידי ביטוי בתוצאות.

למרות  ה'פייק' וההכפשות שייב ובר דוד זכו

בסך הכל עברו הבחירות להסתדרות פחות או יותר ללא תקלות מיוחדות ולא תפסו את הכותרות הראשיות של התקשורת הארצית. פה ושם נמשכו הודעות פייק כמו באשדוד כשהעובדים קיבלו הודעות שקריות, כביכול, מטעם איריס נפתלי. אולם העובדים ידעו להתעלות מאותן הודעות. אגב מערכת הבחירות המכפישה שניהלו מטעם המטה  היריב עבדה הפוך ונגדם. ככל הניראה ציבור הבוחרים סלד מזה והתוצאה הייתה בהתאם.

שייב: ”מתחייבים להמשיך בבשורת המהפכה למען העובדים"

שייב כאמור לא מבזבז זמן והוא חזר לעבודה ליום מלא עשייה ומנסה לכם את מערכת הבחירות. "זה היה מסע מדהים, 3 חודשים זה לא שחלילה הזנחנו עבודה, מצד עבודה השוטפת היום יומית ועשרות הסכמים קיבוציים שחתמנו בחודשים האחרונים גם התכוננו לבחירות הרגשנו את הציבור בתוך מקומות העבודה, הרגשנו את האהבה הגדולה של הציבור אלינו על העשייה שלנו"

ש: האם האמנת שזה יגיע לכזה הפרש?

"לרגע לא היה לי ספק בניצחון ובניצחון גדול ולא הופתעתי. מהתוצאה עצמה כן הופתעתי לחלוטין. בפתיחה של הקמפיין אפילו אמרתי שייגמר מעל 80% יצא 80.5 וצדקתי. בסופו של יום זה גם ניצחון של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שחרש את הארץ ממטולה עד אילת, פגש את כל מדינת ישראל . גם שניסו להפריע עם 'פייק ניוז' עלוב של משטרים אפלים המשכנו קדימה, כשהמטרה הייתה להביא את האמת לציבור כדי שיצביע. הניצחון הגדול שייך לציבור שיצא להצביע של הציבור שרצה להצביע ואמר את דברו, למרות מפיצי שמועות למיניהם , נתן בנו את האמון"

שייב גם לא שוכח להודות לחבריו לדרך: “ כמובן הוועדים הם אלה שהניעו את המערכה הזו, אני מודה לכולם, מודה גם לשותפים שלי לסגנים שלי, מאיר בן גוזי, איריס נפתלי, יורם סוויסה שעשו עבודה מדהימה, כל אחד בחלק שלו וכמובן לכל הצוות למי שהצרף, לעובדים בעיקר ולראשי הוועדים. הם היו בספו של דבר הכוח שלנו".

לסיום הוא מבטיח כי: “נמשיך את הדרך בה התחלנו. קמתי בבוקר התייצבתי בעבודה ליום חדש וממשיכים בדרך. אנחנו בתוך מהפכה שמוביל ,יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ,לגעת ולהגיע לעובד לפרט למקום העבודה ולתת לו את השירות האישי, מגע אישי ביחד עם הוועדים זו הדרך להמשיך בה”.

הניצחון הכפול של איריס נפתלי

ללא ספק אחת מאלו שחתומה על גודל ההישג באשדוד היא יו"ר ועד העובדים בעיריית אשדוד, איריס נפתלי. והתוצאה ניצחון כפול גם ניצחון של בר-דוד וגם אחוז ההצבעה מהגבוהים בישראל. 88 אחוזי הצבעה. נפתלי: "וזה בהירתמות שיא של העובדים שתורגמה לניצחון של היו"ר המכהן. הכלים לניצחון: חלוקת תפקידים ברורה, מערכת מחשוב מתקדמת המעדכנת בזמן אמת והן אנושי מצוין. "כולם נרתמו להצלחת הבית, מאוחדים ננוע תמיד קדימה.  ההתגייסות המרשימה של עובדי העירייה הכריעה את הכף באשדוד. ההצבעה  היא אמון בארנון בר-דוד וסיעת עוגנים ובוועד עיריית אשדוד, ומשמעותה שקט מקצועי עבור כולנו בשנים הקרובות. אני מודה לכל העובדים והעובדות שהתגייסו ובאו הניצחון הוא של כולם למען כולם".

גם מבול של הודעת "פייק ניוז" במהלך יום הבחירות  לא ריפה את ידיהם של העושים במלאכה, שגייסו את כל מי שיש לו זכות הצבעה. למרבה האירוניה, דווקא הודעות הפייק של המחנה המתחרה דירבנו את העובדים לצאת ולהצביע לארנון בר-דוד, כאשר בשלב מסוים עצרה נפתלי את מערך ההמרצה שלה נוכח כמות המצביעים הגדולה שהגיעה כדי להבטיח את הניצחון. "הפייק שלהם היה הממריץ הטוב ביותר עבורנו", אמרה נפתלי בחיוך.

במטה של נפתלי, הודו ליו"ר המרחב חיים שייב ולעובדים, והביעו אופטימיות נוכח התוצאות: "העובדים הם המנוע הכלכלי של המדינה כולה, וטוב שיש לנו הסתדרות חזקה וקשר חזק ליו"ר שקשוב לכל צורך בכל עת".

בן גוזי אחד המקורבים מאוד לארנון בר דוד שפעל בחודשים האחרונים לנצחונו אומר:" אני רוצה להודות לכל ועדי העובדים במרחב ההסתדרות באשדוש, לעובדים לגמלאים שהגיעו להצביע על האמון ועל הבעת התודה ביור ההסתדרות בר דוד וחיים שייב בחגית פאר וזהבה אלימלך. מחמם הלב לקום בבוקר עם תוצאה מדהימה והכרת הטוב של הוועדים במדינת ישראל. אני רוצה לפרגן לאשתי שירלי היקרה על עבודתה בחודשים האחרונים לבחירת בר דוד ושייב מרחב אשדוד. עשתה עבודת קודש בעיריית אשדוד ופעלה בקרב המצביעים להביא אותם לקלפי ואין ספק שהעבודה המרובה שלה תרמה לתוצאות הטובות"

יעקב שטרית ויו״ר עובדי החברה למתנ״סים מאיר גבאי : ״מגיעות כל הברכות לכל הוועדים והעובדים במרחב אשדוד: כמו עובדי אלתא, נמל אשדוד, העירייה, החברה למתנסים, אגן, אסותא, הגמלאים, עובדי הרכבת וכו.זה ניצחון של כולם בעבודה משותפת והמטרה היא אחת לדאוג לצרכי העובדים בתקופה המאתגרת בה אנחנו נמצאים. אנחנו בטוחים שארנון בר-דוד יפעל לקידום מעמד העובדים באשדוד בפרט ובארץ בכלל״.

שייב ובר דוד ימשכו בתפקידם

בתום שקלול הקולות להלן התוצאות: יו"ר ההסתדרות הנבחר הוא ארנון בר-דוד שקיבל 77.76% מקולות הבוחרים והבוחרות, וגבר בפער של 137,433 קולות על עופר עיני, שהתמודד מולו על התפקיד וסיים עם 22.24% מהקולות.. בבחירות לוועידות ההסתדרות זכתה סיעת " עוגנים" ב-78.3% וסיעתו של עייני " כולנו סלע" ב-21.7%. גם בהצבעה לנעמ"ת זכתה נציגת סיעת עוגנים ,חגית פאר, לרוב.

אחוז המצביעים במרחב אשדוד עלה על האחוז הארצי ועמד על 52% מבעלי זכות הבחירה. מתוצאות במחוז עולה כי כצפוי, חיים שייב הוא המנצח הגדול . שייב שהתמודד מטעם "עוגנים" עם 11,323 מצביעים שהם 80.42% מקולות הבוחרים. זאת לעומת המתמודד מולו שמעון שושן מרשימת "כולנו סלע" שקיבל 2,757 קולות שהם 19.58% מקולות הבוחרים. ואילו יו"ר נעמ"ת מרחב אשדוד זהבה אלימלך תמשיך בעשייתה הברוכה לאחר שגברה ברוב של 79.89% ועם 5,849 קולות שהעניקו לה אמון מחודש.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן