המכרז על רכישת בנק הדואר: בין המתמודדים, היזם מאשדוד יחיאל אבו

בין המתמודדים על המכרז לרכוש את בנק הדואר גם היזם מאשדוד יחיאל אבו, שרכש באחרונה את דלק נשראל ב700 מליוןו שקלים . האם פניו כעת לעסקי הבנקאות?

אבו. עסקי בנקאות?. צילום: ארכיון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אתמול הושלם השלב הראשון של הגשת הבקשות להיכנס לחדר המידע ובין המתמודדים ישנו גורם אחד מפתיע במיוחד והוא דפוס בארי, שמחזיק בחלק מהבעלות בחברת מסר, שהיא המתחרה הגדולה ביותר של דואר ישראל.

בין המגישים הצעות אתמול ניתן למנות את יחיאל אבו היזם מאשדוד שרכש רק באחרונה את חברת דלק ישראל בסכום של 700 מליון שקלים. אבו בעל ותק רב בתחום הנדל"ן נכנס לעסקי הדלק ביחד עם בנו עו"ד צחי אבו, שבעצם מנהל בפועל את אמפרית הנד"לן והדלק. כעת משפחת אבו רוצה להיכנס גם לתחום הבנקאות ברכשית בנק הדואר.

זו רשימת המתמודדים:

נהור (המיוצגים על ידי בנק ההשקעות ווליו בייס), ניאופארם, קבוצה המורכבת מקרן ההשקעות פורטיסימו ביחד עם אוברסיז קומרס (מאשדוד בבעלות משפחת עופר) וטרנסוורלד, דפוס בארי, קרן ריאליטי, קבוצה המורכבת מאיש העסקים אבו יחיאל, איש עסקים בשם קריאף וששי שילה שבעבר היה יו"ר הדואר, קרן ג'נריישן, אלון רבוע כחול (מוטי בן משה), ורמי לוי שניגש ביחד עם חברת כץ שילוח. גוף נוסף עשוי להיות קרן אייפקס אך הסוגיה טרם הובררה סופית.

אתמול הגיע לסיומו השלב הראשון בהליך מכירת עשרים אחוז ממניות חברת דואר ישראל למשקיע פרטי. בחודשים האחרונים קיימו רשות החברות הממשלתיות ויועציה בשיתוף עם החברה מספר רב של פגישות עם מתעניינים מתחומי פעילות עסקיים מגוונים. עם השלמת פגישות הרוד שואו נרשמה היום הצלחה משמעותית כאשר לשלב תנאי הסף הגישו עשרה פונים שונים, אשר חלקם הם למעשה קבוצות המורכבות ממספר מתעניינים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן