המטבחון של צעירי אשדוד נחשף לציבור: שבוע הבא אתם מוזמנים להגיע

חברי המטבחון מספרים:"בני-נוער מרצים אצלנו על נושאים מגוונים כגון גיאופוליטיקה, אמנות, היסטוריה, מדע וטכנולוגיה, פילוסופיה, קולנוע… וזו רק רשימה חלקית, פשוט כל מה שכיף לדעת". שבוע הבא זה נפתח לכל מי שרוצה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תכירו את המטבחון שהקימו מספר צעירים מאשדוד ועד כה היה בבתי החברים.

"רצינו לספר לכם על יוזמה שהקמנו, אנחנו קהילה של בני-נוער סקרנים (ואשדודים כמובן) המתאספים באופן קבוע במוצאי שבת בבית של חברים למפגשי במה פתוחה להרצאות, כל אחד יכול לבוא אלינו להרצות, לשמוע ולהרחיב אופקים." הם מספרים.

"אנחנו קוראים לקבוצה ״המטבחון״ ע״ש המטבחון המיתולוגי של גולדה מאיר.

בני-נוער מרצים אצלנו על נושאים מגוונים כגון גיאופוליטיקה, אמנות, היסטוריה, מדע וטכנולוגיה, פילוסופיה, קולנוע… וזו רק רשימה חלקית, פשוט כל מה שכיף לדעת.

החלטנו לערוך מפגש חשיפה פתוח ל״מטבחון״ — ב-2.4 מוצאי שבת בשעה 20:00 יתקיים ערב הרצאות חגיגי באודיטוריום של מרכז כיוונים אשדוד, ונשמח שיבואו כמה שיותר אנשים לשמוע אותנו ולחוות את העשייה של הנוער העירוני. הכניסה חופשית ואנחנו פועלים ללא מטרות רווח.

עד כה הצלחנו לרתום את מרכז כיוונים לצעירים למאמץ ולתת לנו את האולם לאירוע המדובר, ויותר מנשמח אם תוכלו לעזור לנו בקידום האירוע על-ידי, למשל, פרסום ההזמנה ברשתות החברתיות, ואנחנו מזמינים אתכם לבוא לראות אותנו ולסקר את ההתכנסות של הנוער למטרה טובה.

אם תרצו לראות קצת מהדברים שאנחנו עושים, יש לנו ערוץ YouTube אליו אנחנו מעלים את המפגשים"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן