המחווה המרגשת של עובדי אלת"א לתושבי רובע ג' באשדוד

שיתופי הפעולה בין מינהלת רובע ג' למפעל אלת"א מתקיים זה שנים רבות, אך הפעם יזמה גב' מישל טובלי – עוזרת מנכ"ל ואחראית קהילה בחברת אלת"א – מחווה יוצאת דופן ומרגשת במיוחד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לרגל חגי תשרי הממשמשים ובאים, היא פנתה לעובדי אלת"א והציעה להם לתרום חבילות מזון למשפחות נזקקות. ההיענות היתה מהירה ומדהימה. עובדים תרמו תלושים ממתנת החג. סך התרומות הניבו כ-200 חבילות מזון מהודרות אשר חולקו למשפחות ברובע ג'. על מבצע החלוקה ניצח ראש מינהלת הרובע מר יעקב ביטון, בעזרת מתנדבים ופעילי המינהלת. עוד דוגמא ליופיה האנושי של אשדוד.

כל הקרדיט ליוזמה המרגשת מגיעות לגב' מישל טובלי, אשר ריכזה מאמץ ובעזרת חבריה לעבודה הצליחה לארגן כ-200 חבילות מהודרות. "אני לא יודע כיצד להודות לגב טובלי על היוזמה והארגון. מדובר בחבילות גדולות במיוחד ומלאות כל טוב" אומר מר ביטון בהרבה הבעת תודה וכבוד, ומציין כי כל משפחה קיבלה שתי חבילות הדורות במשקל של 25 ק"ג, ובהן מגוון מוצרי מזון לכבוד החג.

ביטון מציין כי בחירת המשפחות הייתה בהתאם למידע שנאסף מהשטח ועדויות של הפעילים על משפחות שאכן זקוקות לכך. הוא מציין כי המשפחות שנבחרו כוללות משפחות נזקקות, כאלה שנפגעו ממגפת הקורונה, משפחות שהיו בבידוד וכאלה שנותרו ללא עבודה וללא מקור פרנסה. "בזכות עובדי השטח והמתנדבים שלנו, אנו יודעים באמת מי זקוק, ולכן המחווה הזאת נותנת מענה ישיר ונכון למי שצריך" הוא אומר.

ביומיים האחרונים עמלו מתנדבים ופעילים במינהלת על מנת לחלק את המנות למשפחות, על פי רשימות שהתגבשו כאמור לעיל. העניין הוא שתוך חלוקת החבילות, נחשפו עוד כמה משפחות ולכן גב' טובלי החליטה לבחון פנייה נוספת לעובדי אלת"א, על מנת לארגן חבילות גם למשפחות הללו. "איני יודע כיצד להודות לה על היוזמה ועל שיתופי הפעולה" אומר מר ביטון ומבקש, בשם כל המשפחות, להעביר תודה למנכ"ל אלת"א ולגב' טובלי.

"בכל שנה אנו מקיימים שיתופי פעולה, כאשר לבד מחבילות מזון עובדי אלת"א מתנדבים לצבוע בתים של קשישים, אך הפעם הייתה זו מחווה יוצאת דופן בגודלה והיקפה ועל כך מגיעות כל התשואות" הוא אומר ומסיים בברכת שנה טובה ומבורכת לכל עובדי אלת"א ולתושבי רובע ג'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן