המוגבלים-הצגה מיוחדת מאוד

הצגה חדשה לקבוצת התאטרון הקהילתי "ברמוזה", עוסקת בקבוצת תאטרון של שחקנים עם מוגבלויות הנקלעת לשלל סיטואציות אבסורדיות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בקבוצת התאטרון הקהילתי "ברמוזה" למבוגרים גיל השחקנים נע בין 40-70 שנים כאשר חלקם עדיין עובדים וחלקם פנסיונרים. החזרות והמפגשים התיאטרון נערכים בשעות הערב בהדרכתו  של הבמאי ג'וש שגיא. אם עדיין לא שמעתם את השם ג׳וש אולי כדאי שתבדקו את עצמכם, שכן מדובר בשחקן ישראלי, במאי ומורה למשחק ששיחק בכעשרה סרטים ישראליים באורך מלא בקולנוע העצמאי הישראלי בתפקיד הראשי כמו ״גומרים הולכים״ בבימוי שמוליק קלדרון, ״קבלת שבת״ בבימוי אלדד בוגנים וישראל וינקלר  ו"המלחינה״ בבימוי אלון נוימן.

 חברי קבוצת הבוגרים של התאטרון הקהילתי "ברמוזה”, בהדרכתו מורכבת משחקנים שהשתתפו בעבר בקבוצות תיאטרון אחרות והשתתפו במופעים שונים, אך זו הפעם הראשונה שעולה הצגה בהרכב הנוכחי ועל כן ההתרגשות בשיאה. עלילת המחזה עוסקת  בחברי קבוצת תיאטרון, המורכבת מאנשים עם מוגבלויות, שאינה מצליחה לגייס את הכסף הדרוש כדי לייצג את המדינה בפסטיבל תיאטרון במקדוניה, לאנשים עם מוגבלויות. באותה עת משלוח סמים בבעלות משפחת הפשע ג'ורנו, שהיה בדרכו למקדוניה, נתפס, והעסק המשפחתי נתון בסכנה. טוביה ג'ורנו, אב המשפחה, מזהה את הפוטנציאל הטמון בהתחברות אל קבוצת השחקנים. הוא מציג את עצמו בפני השחקנים כמפיק, ופורש את חסותו על קבוצת התיאטרון, אשר שואפת להגיע לפסטיבל עם עיבוד ל"רומיאו ויוליה" מאת שייקספיר. טוביה מתכנן להבריח קוקאין באביזרי הבמה של ההפקה מתוך מחשבה ששום מוכס לא יחפש בחפציה של חבורת  השחקנים, ואילו השחקנים, בטוחים שהם פגשו את האנשים הטובים בעולם. החיבור החריג בין הפושעים לשחקנים המיוחדים, מוביל לסיטואציות אבסורדיות. העלילה מסתבכת כאשר הבן של משפחת הפושעים מתאהב בשחקנית העיוורת המגלמת את יוליה עד לסוף הטוב.

״המוגבלים" – מחזה מאת גור קורן, ניהול אמנותי: ג'רום ארוש, במאי: ג'וש שגיא, שחקנים: סבטלנה פודולסקי, יעקב סלח, קרן טובול, צילה אמסלם, איתמר רז, דורית תפוחי, טליה שפרינצה, אופיר קשי, טרייסי קפלן-גרוס, אריאלה זיגלווקס, רונית מיקא, מירטה סטופסקי, רמי רוזנברג.

ימים שלישי ורביעי, 28-29 ביוני 2022 בשעה 20:00, אולם מופעים בתיאטרון ״ברמוזה״. רח׳ יהודה הלוי 4, קניון לב אשדוד, קומה 1. רכישת כרטיסים ב-10 בלבד בטלפון: 6452* שלוחה 2.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן