המהנדסים של המחר

השנה נפתחה הכיתה הראשונה למסלול לימודים אקדמי לתואר מהנדס ולאור הביקוש הגדל, במקיף ה' נערכים לפתיחת כיתות נוספות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית ספר מקיף ה' מציע מסלול מצוינות על אזורי ישיר ומהיר לתואר מהנדס. תלמידי היסודיים המתקבלים לתכנית, מתחילים מסלול ישיר כבר מכיתה ז' ובדרכם לתואר הנכסף, חוסכים שנתיים, דוחים את השרות הצבאי וזוכים לשרות צבאי משמעותי המקנה גם ניסיון יקר מפז, בדרכם להצלחה מובטחת בשוק האזרחי. בבית הספר אומרים כי מקיף ה' הוא הראשון להציע מסלול לימודים אקדמי ברמה כיתתית, המעניק מעטפת מלאה לכל אורכו והיחיד המקנה תואר בינלאומי.

לאחר ברכת הדרך ממנהל החינוך ומהמפקחת הכוללת, הפך המקיף לבית ספר על-אזורי ללימודי ההנדסה במסלול ישיר ומהיר לתואר מהנדס. "זו בשורה ענקית לתלמידי העיר המעוניינים להיות מהנדסים", אומר מנהל בית הספר, שלומי פייער, ומעדכן שהתוכנית אושרה גם על ידי גורמי הצבא, וכי מדובר בשיתוף פעולה הדוק עם המכללה האקדמית סמי שמעון.

התכנית החלה השנה. המחזור הראשון כבר יצא לדרך והתלמידים מממשים את חזון המקיף ואת התכנית. לאחר תהליך חשיפה מאומץ, הורים רבים הציפו בשאלות, שחלקן אף השפיעו על התכנית בשלב גיבושה. נרשמו 62 תלמידים, מתוכם הגיעו 37 ילדים לראיונות, לא לפני שקיבלו את המלצת הצוות החינוכי מבית הספר היסודי. את שלב הראיונות עברו 28 תלמידים שניגשו למבחן פסיכוטכני מותאם, שנבנה במיוחד לתכנית. 26 תלמידים עברו את המבחן, והכיתה נפתחה עם 25 תלמידים. הרישום העירוני לתכנית יפתח ב-14/1/2021.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן