המאפרת האשדודית של הכוכבות תככב בסדרת המצליחניות

סיפורה של אורטל בניסטי (33) מפתיע מכל הכיוונים, איך צמחה הילדה משכונת העוני של הקראוונים ברובע א' והפכה למאפרת ומסרקת של הכוכבות. היא הספיקה לפנק שחקניות, זמרות ודוגמניות במקסיקו ובישראל, באירוויזיון, בין יתר לקוחותיה שגית רביבו ואוולין הגואל, שמגיעות עד אשדוד כדי ליהנות מידיה. ואיך היא עשתה את זה? בנחישות מדהימה והרבה אמונה עצמית: "אמא שלי תמיד לימדה אותנו שהכל אפשרי. אני כל שנה יושבת עם רשימות, מסמנת לאן הגעתי ומה אני עוד רוצה מעצמי ולא מוותרת"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גם בסיום הראיון עם אורטל בניסטי עוד הרגשתי את הטעם הטוב שלו. את ההשראה העצומה, את הקסם שהיא מביאה איתה לכל מקום. היא יכולה לשנות חיים בסירוק ואיפור, ואני מוסיפה כמאמנת בשיטת NLP וכסופרת, שגם המילים שלה יכולות לחולל פלאים אצל כולנו.

השבוע הייתה בניסטי עסוקה למדיי בצילומים להפקה היוקרתית של התוכנית החדשה "מהפריפריה לאימפריה", שתעלה בקרוב ב-יס.

בכל זאת, היא מצאה עבורי זמן כדי להתראיין ולהעביר את המסרים החשובים שלה. היא רק בת 33, נשואה לשי, מוועד נמל אשדוד, ואם להראל המקסים (10) ולנועה המתוקה (7). את הדרך הארוכה שעברה מאז ילדותה היא גאה לספר ובמיוחד מדגישה שהכל אפשרי, עבור כולנו.

 ילדות בשכונת הקראוונים: "לא הרגשנו עניים בזכות החינוך של אמא"

ספרי על ילדותך

"אני אשדודית מאז ומתמיד, שני ההורים עובדי העיריה, אבא בביטחון עירוני, אמא ספרנית במקיף ה'.

גדלתי ברובע א' בשכונת הקראוונים, לאחר מכן ברובע ח', ברובע ט' וכעת ברובע ט"ז. למדתי ביסודי בבי"ס "יהלום" ובתיכון מקיף ה'. אני באה מהעוני, מהקראוונים.. ממצב סוציואקונומי לא מזהיר, אך בילדות בכלל לא הבנו שזה המצב. היה לנו טוב כילדים, חיינו את הרגע. רק כשגדלים מבינים את הבדלי המעמדות. ולא משנה מה היה מצבנו, תמיד אמא נתנה לי את הביטחון שהכל אפשרי, שאפשר להשיג הכל. וכך האמנתי".

את זוכרת את עצמך כילדה קטנה לוקחת את השפתון של אמא?

"בהחלט.. תמיד אהבתי להתאפר ולהיות מטופחת, הייתי הסטייליסטית של השכבה, לפעמים העוף המוזר, השונה, כי התלבשתי אחרת, וחשבתי על עצמי שהם אלו שמתלבשים אחרת. האמנתי בעצמי.

מגיל קטן אהבתי אופנה, ביוטי, טיפוח, אני שמה קרמים מגיל שלוש".

איך החלה דרכך המקצועית?

"מייד אחרי הלימודים התמחיתי במקצועות אופנה ב"שנקר" ועבדתי אצל גליה להב חמש שנים כסטייליסטית ומעצבת שמלות. בין לבין למדתי איפור בשביל התחביב אצל מיקי בוגנים וריקי מסאס. בשלב מסויים, החלטתי לקחת את התחום קדימה, עברתי השתלמויות אצל אלירן ארכא והתחלתי לעבוד כמאפרת ומסרקת עצמאית".

מביאה את הסלבס מכל הארץ להתאפר ולהסתרק אצלה באשדוד

מי הסלבס שזוכות להתפנק אצלך?

"אני היום המאפרת האישית של שגית רביבו, השחקנית אוולין הגואל ("ישמח חתני"), תאלין אבו חנא, אנג'ל ברנס, שרית פולק (בת זוג של סטטיק) ועוד. כאשר הייתי במקסיקו, איפרתי את מרלן פבלה, כוכבת טלנובלות גדולה (חתולה פראית, זורו), וגם עם כוכבות באירווזיון בתל אביב. לפני שנתיים איפרתי את אשתו של אנריק סבוריק, שחקן רכש של מכבי ת"א, עשיתי לה איפור ושיער שבוע ימים בברצלונה".

אני מבינה שעם אוולין הגואל נרקמו יחסי חברות קרובים מאוד..

" היא הלב והנשמה, אנחנו ממש חברות, כמו משפחה. היא מנטורית, סופר חכמה, חדה, עם ניסיון חיים, נשמה, עם רגליים על הקרקע, מאוד מאורגנת. חוץ מזה שהיא שחקנית וזוכת פרסי אופיר, היא אדם מדהים. נפגשנו לראשונה ב"הבימה" ומאז, כל אירוע הכי חשוב היא קוראת לי. לא מוכנה שמישהי אחרת תיגע בה".

את גם ידועה כאושיית אינסטגרם ומצליחנית בזכות כישורי ההפקה שלך..

"כן, כי בנוסף אני עושה המון "מאסטר קלאס" באשדוד ולפני הקורונה כשנה וחצי עשיתי מאסטר קלאס ראשון בחו"ל. אלו כיתות אמן בהן אני מארחת נשים מאפרות, עם אורחים מיוחדים,  למשל עם חן עמר מנטור לאינסטגרם וקידום עסקים. אני מזמינה מכל הארץ ומביאה את כולם עד אשדוד, ממש  מביאה  לאשדוד את הגלאם, הלייפסטייל והאופנה".

ספרי על התוכנית החדשה בה את מככבת..

"תוכנית חדשה שנקראת "פריפריה אימפריה", שתעלה ב-יס, בה משתתפות שש נשים, שמתוכן שלוש בעסק אחד, "דימיטריוס", כולן נשים מצליחות מהפריפריה, שמנהלות עסק, אינסטגרם וכו'.

מדובר באותם מפיקים של "המעושרות" ו"האח הגדול", יס לקחו את הרעיון לתאר את העשייה שלנו, לבדוק איך אנחנו מנהלות את האינסטגרם, איך הכוכבות מגיעות עד אשדוד כדי להתאפר אצלי."

איך באמת את מצליחה לנהל קריירה כל כך מוצלחת ובית חם?

"לא יודעת בדיוק, אני קוראת לזה נחישות, מטרה, רצון להצליח, הצבת יעדים. גם בורכתי בפרטנר לחיים שזו זכות עצומה. הבעל שלי הוא הכוח שלי להגשים כל מטרה. הזוגיות שלנו, אנחנו חברים הכי טובים, שותפים בכל עשייה".

והיו גם כישלונות בדרך?

"הרבה פעמים סגרו לי דלת, היו קוראים לי אשדודית מזרחית, חצי ספרדייה, הלכתי כנגד כל הסיכויים וראיתי רק מטרה מול העיניים".

אז איך עשית את זה?

"המון אמביציה, נחישות כל שנה הצבתי לעצמי מטרות כל שנה כתבתי מה אני מאחלת לעצמי השנה , ממש כמו רשימת מכולת ובכל פעם אני מסמנת וי ובודקת מה נשאר".

את השראה עצומה לנשים אחרות..

"לתת השראה לבנות זו המטרה שלי, תדעו שהכל אפשרי .הנה אני שבאתי מלמטה, אני בקידמת הבמה עם תוכנית חדשה, שמראה שאישה יכולה להשיג כל מה שהיא רוצה. לא משנה אם את עשירה או עניה, תעצמי את העיניים ותראי את עצמך שם. אין גבול לחלומות אפשר להשיג הכל, זה רק עניין של אמונה."

ובכל זאת.. יש כל כך הרבה נשים מאפרות מוכשרות, למה דווקא את?

"אני מאמינה בעבודה שלי, הפרפקציוניסטיות שלי, גם באיפור גם בשיער, הגימורים, הפינישים, עבודה נקיה, מדויקת, אני מתאימה את עצמי ללקוחה. לא שואלת את הלקוחה אלא רואה את התוצאה. היום אני עובדת עם חברות הקוסמטיקה הכי גדולות בארץ ואני האשדודית היחידה שנמצאת ברשימה של דיור".

אז… אחרי כל זה, מה החלום הבא?

"המותג שלי "רוזליה", מותג טיפוח קוסמטיקה, שהולך לצאת ממש בקרוב, בעיקר הבאתי משהו מטורף שכל אישה וגבר, קוסמטיקאית ומאפרת  וזו שלא מתאפרת, כולן צריכות אותו, כולם עוד יתמכרו למותג הזה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן