המאבק המשותף צלח- העיר אשדוד חוזרת לשגרת לימודים מלאה

על רקע החלטת העירייה לבטל את מתווה הקפסולות ולהחזיר את אשדוד לשגרת לימודים מלאה, ניכר כי המאמץ הרב שנעשה בריכוז כוחות משותף למען ההורים והתלמידים באשדוד נשא פרי לאחר קבלת ההחלטה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר מביעה שביעות רצון מהמהלך: "אני מברכת על ההחלטה בישיבת הערכת מצב להחזיר את שגרת הלימודים באשדוד ללמידה מלאה בהדרגה. בשלב הראשון של התכנית רוב בתי הספר יחזרו ללמידה מלאה במרחבים מוגנים, ולאחר מכן ישתלבו מספר בתי ספר בהמשך. תחילת החזרה לשגרה יוצאת לדרך, באיחור של חודשיים וחצי, אחרי מאבק עיקש שניכר בכל הזדמנות בריכוז כוחות משותף, ההורים והתלמידים באשדוד חוו מפח נפש בעקבות מתווה הקפסולות. הוצגו פתרונות רבים להשיב את התלמידים לבתי הספר במהלכים שיאפשרו למידה מלאה. אין סיבה שהפגיעה המנטלית שנעשתה בקרב התלמידים תמשיך עוד".


גלבר מבטיחה לפעול למען התושבים בסוגיית הלימודים ובסוגיות נוספות: "נמשיך לעקוב אחר ביצוע ההחלטה, ואמשיך לדחוף לחזרה מלאה לשגרה חינוכית תוך מתן מענה מיגוני מלא לכלל תלמידי אשדוד, הפתרונות קיימים. אמשיך לעשות הכל כדי למצוא פתרונות מיגון לסוגיות נוספות כדוגמת השוק העירוני שסגור כבר כמה חודשים, מה שפוגע אנושות בפרנסתם של סוחרים, התרבות והספורט שטובים לנפש. אמשיך להיות הקול שלכם, כי אין לנו עוד אשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן