גלבר לעיריית אשדוד: "תקנו פרוטוקול ישיבת מועצה בטרם אגיש תלונות במשטרה על זיוף"

בישיבת המועצה האחרונה בסעיף שעורר סערה על הקמת מקווה ברובע טו נרשמה גלבר כמי שהצביעה בעד. היא הציגה סרטון ועדויות שמדובר בשקר וכי היא הצביעה נגד. היא שגרה מכתב התראה לפני משיטת הליכים משפטיים כולל תלונה כל זיוף. "לא הייתה בכלל הצבעה" טוענת גלבר ואם אכן יתברר שכך אזי שההחלטה לא עברה. בעירייה מתעקשים:"גלבר הצביעה בעד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברת מועצת העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר המועמדת לראשות העיר אשדוד בפניה בהולה לראש העיר אשדוד ולהנהלת העיר בטענה לחשד לזיוף פרוטוקול ישיבת המועצה מיום 7.6.2023 מדובר היה בהצבעה על אישור הקמת מקווה ברובע טו.

על סעיף זה יש צורך ברוב של 15 חברי מועצה. גלבר שהתנגדה ואת זאת רואים היטב בסרטון נרשמה בטיוטת הפרוטוקול כמי שהצביעה בעד. מדוברות נמסר כי גלבר הצביעה בעד וההחלטה על הקמת מקווה עברה.

תגובה העירייה: הלן הצביעה בעד וההחלטה עברה:

גלבר פנתה לסמנכל העירייה דינה בר אולפן וזו בדקה והתברר לה שאכן גלבר בצביעה בעד. אלא שהדוברות בעירייה לא שינתה את תגובתה ושמה גם נרשם כמי שהצביעה בעד.

גלבר:"הבוקר, 15.6.23  קיבלתי את העתק הפרוטוקול דיון שהתקיים ביום 7.6.23, בסעיף 13 לפרוטוקול העוסק ב "הסכמי רשות ופיתוח בין עיריית אשדוד לבין עמותת "ויזרע יצחק אשדוד" לצורך הקמת והפעלת בית כנסת – הקצאה קיימת ותוספת מקווה לגברים, בגוש מס' 2648 חלקה 64, רובע טו – דיון חוזר" (להלן: "הנושא הנדון")  נרשם כי תמכתי בתוספת מקווה – הדברים הינם שקריים

בישיבת המועצה שעסקה בנושא הנדון האמורה הצבעתי נגד ההחלטה . יתרה מכך על מנת לוודא  שהצבעתי נרשמה כראוי, לאור ההתנהלות החמורה שהתרחשה בישיבה,  ניגשתי פיזית למזכירת המועצה הגברת בת שבע רביבו ובקשתי ממנה לוודא שהצבעתי נרשמה כראוי היינו נגד. 

יתרה מכך, בדיון עצמו אמרתי בקול רם וברור והדברים מתועדים בהקלטה אמרתי שאני נגד סעיף 13

על מנת לוודא את הדברים ביום 8.6.23 שוחחתי עם בת שבע מזכירת המועצה ובקשתי ממנה לוודא כי הצבעתי נרשמה כראוי. ואף המזכירה הקריאה בפניי, מתוך ניירותיה שנרשמו בזמן אמת בישיבה, כי הצבעתי נרשמה נגד כפי שבקשתי והדברים מתועדים בידי.

לאחר הישיבה נדהמתי שניתנה תגובה רשמית לשאילתה עיתונאית לפיה הצבעתי בעד בנושא הנדון. בעקבות כך, נגשתי לשוחח עם הגב' דינה בר אולפן המשנה למנכל וראש לשכת ראש העיר, והבהרתי בפניה כי נדהמתי מכך שנתנה על ידי העירייה תגובה שיקרית.

בו בזמן, בחנו את הדברים, גב' בר אולפן, גב' רביבו ואנכי, ואכן בקלטת השמע של ישיבה המועצה, האמורה,  נשמע באופן ברור בזמן אמת שאני מתנגדת לסעיף 13.

יתרה מכך, שוחחתי עם בת שבע פעם נוספת והיא שוב חזרה על כך וציינה כי הצבעתי נגד בזמן אמת בישיבה ואף ציינה בפניי כי כך זה נאמר לגב' בר אולפן. יובהר כי כל השתלשלות הדברים מתועדים בידיי.

נוכח דחיפות הדברים לא אכנס כרגע להשתלשלות העניינים החמורה שהתרחשה בישיבה במטרה לכאורה להטעות – אדרש לעניין זה בהרחבה בהמשך. אך מכל מקום ועל מנת להסיר כל ספק , בזמן אמת, הבהרתי בצורה הברורה ביותר שאני נגד וכך ביקשתי שעמדתי תירשם.

אין צורך להכביר במילים הודות חומרת הדברים , אם אכן ישנה כוונה חלילה לזייף פרוטוקול ולהטות הצבעה של נבחרת ציבור וחברת מועצה על מנת לאשר את ההחלטה המתבקשת, לכאורה מדובר במעשים פלילים חמורים וכולי תקווה שלא כך הדבר.

על כן, אבקש באופן מידי ולכל המאוחר עד שעה 14:00 שישלח לכל חברי המועצה פרוטוקול מתוקן ביחס לסעיף 13 ולפיו הצבעתי בסעיף תירשם נגד. אני תקווה שתעשו כן במהרה ולייתר הליכים משפטיים והגשת תלונות לרשויות מוסמכות."

                                                               

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן