הלן גלבר בפנייה לשר החינוך: הרחב את ההקלות בבגרויות לתלמידי אשדוד

המועמדת לראשות העיר, עו"ד הלן גלבר, פנתה במכתב רשמי למשרד החינוך בבקשה להרחיב את ההקלות בבגרויות לתלמידי אשדוד. במכתב שנשלח למ"מ מנכ"ל החינוך, מאיר שמעוני, מבקשת גלבר להכניס את אשדוד למעגל השני במתווה הבגרויות עליו החליטו במשרד החינוך. בקשתה של גלבר הועברה לבחינת ועדה מקצועית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במכתב שנשלח בשבוע שעבר, בזמן הפסקת האש, אחרי שיחות עם שר החינוך יואב קיש, מיינה גלבר " גם כיום, לאחר שהתקבלה ההחלטה להחזיר את תלמידי אשדוד ללימודים, מועצת העיר ערה לכך שחזרה לירי של חמאס עלול להכניס את תלמידי העיר לתקופה נוספת של אי שקט והפסקת הלימודים"

גלבר חתמה את מכתבה בהשמעת קולם של הורים ותלמידים רבים באשדוד וכתבה כי "העדויות שאני שומעת מתלמידים והורים בעיר לא מותירים ספק בכך שמשרד החינוך צריך לעשות מאמץ על מנת לסייע להם בשלב חינוכי משמעותי מאד לעתיד שלהם". 

במשרד החינוך הבטיחו להעביר את בקשתה של גלבר לוועדה מקצועית במשרד על מנת לקבל החלטה.

מתווה הבגרויות המקורי של משרד החינוך מחלק את מדינת ישראל לשלוש קטגוריות: המעגל הראשון, כל מדינת ישראל, השני אזור הצפון ואשקלון והשלישי של אזורי הלחימה- נתיבות, שדרות ועוטף עזה. תלמידי אשדוד נכללים בשלב הזה במעגל הראשון של כלל ערי ישראל ואילו אשקלון קיבלה לאחרונה אישור להיכנס למעגל השלישי שבו ניתנות הקלות מלאות.

מתווה ההקלות במעגל הראשון נותן לכל תלמידי ישראל דחייה במועד בחינות הבגרות, תוספת זמן של 15% ומיקוד חומר הבחינה. אם תתקבל בקשתה של גלבר ואשדוד תיכלל במעגל השני של מתווה הבגרויות, יזכו התלמידים להקלות נוספות כמו הורדת משקל בחינת הבגרות בציון הכללי. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן