הלך לעולמו תמיר מדר

תמיר מדר נפטר בשבת לאחר אירוע בריאותי. מדר פעיל תנועת ש״ס ופעיל חברתי שתרם רבות לחיי הדת. הוא בנו של יצחק מדר זצ״ל, שהיה סגן ראש העיר וחברת מועצה. תמיר השאיר אישה, 7 ילדים, נכדים ונינים. יהי זכרו ברוך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בסמוך ליום הולדתו ה- 75, הלך לעולמו אחד מתושבי העיר המוכרים, תמיר מדר. ביום חמישי הוא עבר אירוע בריאותי פתאומי, הוא הובהל לבית החולים ׳אסותא׳, אך בשבת נפטר. במוצאי שבת הוא הובא למנוחות בירושלים.

מדר, אדם מוכר שהקדיש עיתותיו למען הציבור והיה פעיל הן בתנועת ש״ס ואף היה מועמד מטעמה להיות חבר מועצה, והוצב במקום רביעי וריאלי, אך ויתר על מקומו למען אחרים. הוא היה פעיל חברתי שהרבה לעזור לזולת ואף הטביע חותמו בעיקר בחיי הדת באשדוד.

תמיר הגיע לאשדוד בשנת 1956 בהיותו בגיל 10. הוא למד בגבעת ׳וושינגטון׳, ובסיום הלימודים התגייס לשיריון לחטיבה 7. הוא נפגע בשמיעתו במהלך השירות. במהלך השנים לקות השמיעה הלכה והחריפה. משנת 1975 החל לעבוד באגן כימיקלים בתפקיד תמחירן באגף הכספים. עד שיצא לגמלאות בשנת 2017. תמיר הוא בנו של יצחק מדר ז״ל, שעלה מתוניס וכיהן כחבר מועצה וסגן ראש העיר בזמנו אבנר גרעין ז״ל, שהיה ראש העיר ופרש מהמועצה בשנת 1969.

מספר בנו יצחק: ״אבא היה אדם שפעל רבות להקמת מבני ציבור ובתי כנסת. בכל מקום שאפשר היה לעשות בית כנסת הוא היה הולך ויוזם ועוזר, ונותן מהונו כדי לסייע. הוא בנה את בית הכנסת ׳היכל יצחק׳ באזור י׳ על שם אבא שלו. בהמשך סייע גם בבתי כנסת נוספים כמו של הרב טולדנו בבניין ה׳קיי טאואר׳. עוד לפני שבנו את המגדל, הוא פנה לקבלן וביקש שיקימו בית כנסת. את בית הכנסת של דוד בן מנחם ׳תהילת ציון׳  הוא היה שם גזבר ואב הבית הרבה שנים. אבא היה אדם שכולו עשייה עם אכפתיות לסביבה ולכל האנשים שמסביב. בשנים האחרונות היה מוסר שיעורים בתורה בבית אבות אשדוד, גם בעוד מקומות. את חייו האישיים ניהל בצורה מוקפדת כמו הפנטגון. הוא היה מאוד מאורגן למרות שהיה כבר כמעט חירש. גם במהלך הקורונה לא ויתר על שיעורי התורה. ביום חמישי האחרון, היה ערב היום הולדת שלו הוא נתן שיעור בבית הכנסת של הטוניסאים באזור א׳. אחר כך בחברת בני המשפחה המצומצמת חגגו לו. כשהוא חזר הביתה אמא שלי הבחינה שמשהו לא תקין, הוא דיבר איתה קטוע והיא הזמינה מיד אמבולנס. באמבולנס הוא איבד את ההכרה  ותוך 20 שעות עצם את העיניים לנצח״.

תמיר הותיר אישה מרגלית שבעצמה נותנת שיעורי תורה, פסיכותרפיסטית ומטפלת. שבעה ילדים, נכדים ונינים. ״כולם ישרים וכולם הולכים בדרכו. יש לו בן קצין  בחיל האוויר. כולם בני תורה״ יהי זכרו ברוך!

ממ״ק ראש העיר אבי אמסלם פרסם הודעת אבל עם היוודע דבר מותו: "בצער רב קיבלנו הערב את הבשורה הקשה אודות הסתלקותו של האי גברא רודף צדקה וחסד, משכים לבתי הכנסת, אוהב תורה ולומדיה, ראש וראשון לכל דבר שבקדושה – הרב תמיר מדר זצ"ל. מי ייתן ולא יישמע עוד שוד ושבר בגבולנו ויתקיים בנו "ומחה השם אלוקים דמעה מעל כל פנים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן