"די להתעללות במיליון וחצי תושבי מדינת ישראל. תחזירו את הבריאות לציבור״

חברת המועצה האשדודית סטלה ויינשטיין‫, בעלת מכון כושר לא מפסיקה להילחם לפתיחת הענף. השבוע‫, היא נפגשה עם שר הבריאות אדלשטיין וקראה לו לפתוח את מכוני הכושר המשרתים מיליון וחצי מתאמנים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סטלה שנקר- ויינשטיין, רואת חשבון בהשכלתה ופעילה כחברת מועצה למען הציבור‫, אך היא בעלת רשת מכוני כושר ״לזוז״ בעיר ונלחמת מלחמת חורמה למען פתיחת הענף שמושבת מאז פרוץ הקורונה. היא הגיעה לכל מקום אפשרי במאבקה. החל לוועדת הקורונה בכנסת בראשות חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, והשבוע היא אף נפגשה עם שר הבריאות בעצמו יולי אדלשטיין וקראה לו לפתוח את מכוני הכושר.

כותבת סטלה בדף הפייסבוק שלה על האבסורד שבפתיחת המשק למעט מכוני הכושר: ״מסחר, חנויות רחוב, קניונים, בתי כנסת, תנועות הנוער, ג'ימבורי ומתחמי אטרקציות עם 100 אנשים אחד על השני, הכל פתוח!!! רק את ענף הכושר, היחיד שבו ניתן לשמור על ההנחיות, היחיד שחיוני לבריאות הציבור סגור‫.

אם זו לא נקמנות של משרד הבריאות, אז מה כן? מספיק עם ההתעללות במיליון וחצי תושבי מדינת ישראל, תחזירו את הבריאות לציבור!״

לטענתה משרד הבריאות חוטא כאשר הוא מתייחס למכוני הכושר כאל פעילות לשעת הפנאי. אולם מדובר בענף שעוזר לאנשים רבים לשפר ולשמור על בריאותם. מיליון וחצי אנשים מתאמנים בחדרי הכושר וזקוקים לו כאוויר לנשימה.

השר התחייב על פתיחת מכוני הכושר בין הפעילות בו השתתפה ויינשטיין גם שביתה מול הכנסת. בסופו של דבר השר נפגש עם חברי פורום חדרי הכושר והבטיח להם כי הענף הבא שיפתח במשק יהיה ענף חדרי הכושר. זאת לאחר שמשרד הבריאות הבין כי נעשתה טעות לגבי הענף.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן