הלהיט של הלאומית

האדומים אשדוד נהנת מפתיחת עונה נפלאה בליגה הלאומית והיא עדיין ללא הפסד לאחר 5 מחזורים. בשישי ב-16:00: אדומים אשדוד-הפועל ראשל"צ. הקבוצה התחזקה בשני שחקנים נוספים ממ.ס אשדוד (עידן דהאן ויוני סיסאי)

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי הקרוב (שעה 16:00) תארח קבוצת האדומים אשדוד את הפועל ראשון לציון באצטדיון היא', במסגרת המחזור השישי בליגה הלאומית. החניכים של רוני אוואט מציגים פתיחת עונה נהדרת, כנגד כל הציפיות מקבוצה שרק בעונה שעברה שיחקה בליגה א' דרום ונמצאים ללא הפסד לאחר 5 מחזורים, כשהם ממוקמים במקום השלישי בטבלה.

הקבוצה נמצאת בתקופה לוהטת כאשר בשלושת המשחקים האחרונים צברה 7 נקודות, כולל ניצחון יוקרתי ב'מושבה' על הפועל ופתח תקווה והדובדבן שבקצפת היה לפני שבועיים, בהופעה ביתית מחשמלת מול הפועל ר"ג, שחטפה חמישייה מהאדומים אשדוד. בשבוע שעבר זה הלך יותר קשה לקבוצה, שעדיין שמרה על רשת נקייה וגילתה הרבה אופי במשחק החוץ מול בית"ר ת"א בת ים, במשחק שהסתיים ללא שערים והותיר את האדומים עדיין ללא הפסד.

מושבת מ.ס באדומים

השבוע הודיעה הקבוצה על צירופם של שני שחקנים חדשים ממ.ס אשדוד. מדובר בכישרונות הצעירים עידן דהאן ויוני סיסאי בני ה-20, שהגיעו בהשאלה ואמורים לצבור ניסיון בליגה הלאומית ולחזור לליגת לליגת העל בהקדם. דהאן כבר הספיק להטביע את חותמו בליגת העל, כשכבש מספר שערים במדי הקבוצה הבוגרת בשתי העונות האחרונות והוא אמור לשדרג את התקפת האדומים עם המהירות המסחררת שלו. אצל יוני סיסאי, שנחשב לאחד מכישרונות העתיד של האקדמייה של מ.ס הסיפור אחר, כאשר הוא כמעט ולא קיבל הזדמנויות בבוגרת של מ.ס ולאחרונה חזר מפציעה לא פשוטה. שניהם מצטרפים לקשרים ניר חסון וחמזה מוואסי ולמגן בנצי מושל שהגיעו ממ.ס אשדוד מוקדם יותר העונה ויחדיו נוצרה לה מושבה של שחקני מ.ס באדומים אשדוד.

לא ברור אם זה מוצא חן בעיני הקהל האדום שמגיע במספרים מאכזבים עד עתה, בניגוד להצלחתה של הקבוצה. הקהל האשדודי כנראה הפך מפונק בשנים האחרונות וכולנו רוצים לחזור לראות מחזות כמו בשנות התשעים, כאשר אלפים גודשים את יציעי קבוצת הפועל אשדוד המיתולוגית במשחקי הליגה הארצית, אז הליגה השנייה בכדורגל הישראלי. האוהדים האדומים שזכו להיות חלק מנוף הכדורגל האשדודי של שנות התשעים ודאי מתגעגעים לימים האלה. בינתיים מבחינה מקצועית, זה עובד נהדר ובהנהלה מצפים ליותר ויותר צופים, בייחוד במשחקי הבית.

על הדשא הקבוצה הופכת אט אט לסוג של קבוצת בת של מ.ס אשדוד ולמרות זאת, מנסה לשמור על זהות. שיתוף הפעולה נראה בפריחה, כאשר שני הצדדים מרוויחים והכי חשוב, השחקנים הצעירים זוכים ויזכו לקבל דקות משמעותיות בקבוצה אשדודית, בליגה בכירה יחסית המקבלת סיקור נרחב בכלי התקשורת השונים. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן