הכתובת הייתה על החול: אופיר לביא ז"ל נהרג בתאונת אופנוע בדיונה

אופיר לביא בן 21, נהרג בשבוע שעבר בתאונה קטלנית בדיונה באשדוד. התאונה אירעה במהלך התארגנות עשרות בעלי רכבי שטח בקריאה ׳מחזירים את הדיונה לאוהבי השטח׳. הפורום לאיכות הסביבה באשדוד: "גדר הייתה מונעת את המוות המיותר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 אופיר לביא בן 21 מגן יבנה, הגיע ביום שישי שעבר 24.12.21 רכוב על אופנועו לדיונה באשדוד. הוא היה בין בעלי רכבי שטח שהגיעו לדיונה למפגש מחאה מתוכנן "מחזירים את הדיונה לבעלי השטח,” אולם נפגע אנושות מרכב רייזר.  צוותי הצלה שהוזעקו למקום העבירו אותו במצב אנוש לבית חולים ׳אסותא׳, אולם נפטר מפצעיו.

אופיר ז"ל נטמן בחלקה הצבאית בבית העלמין בגן יבנה. אופיר בנם של לימור ואילן לביא, משפחה מוכרת בגן יבנה. אמו לימור כתבה דברי פרידה בפייסבוק "אופיר לביא, ילד שלי חכם, אמיץ, יפה, לוחם, חבר אמת, חתיך גבר שבגברים, לב זהב נשמה ענקית. תהא מנוחתך עדן. עולמנו חרב, לא נתפס".

הפורום לאיכות הסביבה: "גדר הייתה מונעת את המוות המיותר"

בפורום לאיכות הסביבה מאמינים כי אילו השטח היה מגודר, כפי שהציעה רשות הטבע והגנים לעשות על חשבונה כבר מזמן היה נמנע מקרה המוות המיותר של אופיר לביא ז"ל. רשות הטבע מעוניינת לגדר את הדיונה כדי לשמר אותה אך טרם הושגו הבנות בינה ובין העירייה. "הפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד מתריע על ה"השתוללות" של רכבי השטח באזור הדיונה מזה זמן רב בשל התופעה האסורה אגב, הציעה רשות הטבע והגנים לגדר את השטח על חשבונה, אלא שלמרות ניסיונותיה הלא מעטים מול עיריית אשדוד, הדבר לא ממש צלח". כאמור בפורום מאמינים כי גדר הייתה מונעת מוות מיותר "והנה, זה קרה. הפעם, מעבר לפגיעות בחי ובצומח ובדיונה עצמה, אנו עדים למחיר היקר מכל – חיי אדם" – אומרים בפורום. "מי נושא באחריות למחדל המתמשך הזה ומי יבין סוף סוף שחשוב ואף דחוף להקצות לרכבים המוטוריים אזורי נסיעה מוגדרים, כאלה שלא ימשיכו את הרס הדיונה הייחודית והאחרונה במדינת ישראל?".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן