הכרות רצינית או פלירטוט? איך תזהו זאת?

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשלבים שונים בחיים אנו רוצים להכיר לכל מיני מטרות. לפעמים אנו מחפשים להכיר למטרות רציניות, כלומר מציאת קשר לטווח ארוך או התמסדות ולפעמים אנו רוצים להכיר לטווח קצר, כלומר אנו לא מחפשים קשר רציני, אלא קצת פלירטוט. בשני המקרים אנו מחפשים למעשה את הצד השני. בכתבה הבאה נדבר על סוגי הכרויות ומתי מדובר בהיכרות רצינית ומתי בפלירטוט.

הכרות למי שמחפש פרק ב'

הרבה אנשים מחפשים הכרויות פרק ב כאשר גם בסוג הכרות זו אנו מדברים על היכרויות רציניות והכרויות למטרות קצרות טווח. בפרק ב' הרבה פעמים הצדדים כבר רגילים לחיות לבד, הם חוו אכזבה מקשר קודם ויש בחייהם גם ילדים. כעת במציאת פרק ב' לטווח ארוך המועמדים לזוגיות חייבים לענות על המון פרמטרים ולהיכנס לחיים שכבר מלאים בהמון דברים והם צריכים להתאים לזה. זה לא תמיד פשוט. כמו כן, הלבד לזמן ארוך הוא גם קשה ולפעמים הפלירטוט או המפגשים לטווח קצר הם אוויר לנשימה.

הכרויות לסטודנטים

אתרי הכרויות לסטודנטים הם אתרים שבהם יש סטודנטים שמחפשים הכרויות מסוגים שונים. לפעמים מדובר באנשים שמחפשים את האחד או האחת שלהם ולפעמים מדובר בפלירטוט. הסיבה שסטודנטים מפלרטטים נוסעת מחוסר היציבות בחיים שלהם בתקופה זו.  הרבה מהסטודנטים עובדים בחצאי משרות, מתמודדים עם לחץ הלימודים והמבחנים ואין להם זמן רב להשקיע כעת בזוגיות, לכן, הרבה מאוד מהפעמים הם מחפשים פלירטוטים.

הכרויות לדתיים

בעולם הדתי 99 אחוזים שלא תראו חיפוש הכרות למטרת פלירטוט. זה לא שזה לא קיים, תמיד יש יוצא מן הכלל בתוך הכלל. בעולם הדתי מחפשים הכרות למטרות חתונה. הדיבור בין הצדדים ברור וידוע ויש שאלות חשובות ורלוונטיות שהם שואלים אחד את השני במטרה להכיר ולדעת האם הצד השני מתאים להקמת משפחה. כאשר הפרמטרים אינם מתאימים, הצדדים יפרשו וימשיכו לחפש. בעולם הדתי כללי המשחק בהיכרויות הרבה יותר ברורים.

איך לזהות הכרות או פלירטוט בדייט?

בדייט יותר קל לזהות האם הפרטנר בא להכרות מעמיקה או שמטרתו היא פלירטוט. כאשר הצד השני מעוניין בהכרות מעמיקה, הוא שואל שאלות רלוונטיות לקשר ארוך. מעניין אותו לדעת האם הצד השני מוכן לזוגיות והאם אורחות החיים דומים ויכולים להסתדר יחד. כאשר מדובר בפלירטוט, השיחה תהיה שטחית יותר ותכוון להיפגש במקומות יותר אינטימיים שעל בסיסם ניתן להגיע למשיכה לצד השני, אך לא בהכרח להכרות מעמיקה. 

לסיכום, הכרות לטווח ארוך או פלירטוט יש בכל מיני סוגי הכרויות ולכל אחד מהסוגים יש את הסיבות לבחור בסוג ההכרות שהם מחפשים. לפעמים מתאים לאדם קשר רציני לטווח ארוך ולפעמים זהו זמן שפחות מתאים לכך ואז הוא יחפש קשר קצר מועד או אפילו מפגש לערב אחד. החשוב הוא לדעת מה אתם רוצים ולשם לכוון. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן