הכניעה לחרדים באשדוד: במקום פינוי בינוי לבניינים קורסים דרישה מהתושבים לשפץ אותם בעצמם

מתחם רובע ג באשדוד שאמור לעבור פינוי בינוי נתקל בהתנגדות חרדים. הדיירים במתחם כרמלי ברובע קיבלו התראה במקביל לשפץ מכספם את הבניינים הקורסים. חלמאות עירונית וכניעה לחרדים. ממ"ק ראש העיר כצנלסון:"לסרי נכנע לחרדים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הדייירם במחחם חטיבת כרמלי 7 ברובע ג׳ נדרשים על ידי עיריית אשדוד לשפץ מכספם את הבניינים שעומדים לקרוס למרות שמדובר באוכליסייה חלשה חסרת אמצעים כלכליים. 

מדובר בחלמאות שכן המתחם כולו אמור לעבור פינוי בינוי אולם החרדים ברובע מתנגדים בשל גובה הבניינים. בשבת יש בעיה הם לא עולים במעליות. הם רוצים רק תמא 38 אולם יש בעיה שיש שם בנייןצישן בן 8 קומות. החרדים לחצו והעניין של פינוי בינוי הוסר מסדר יום.

כעת העירייה דורשת מדיירי המתחם לשפץצצכספם את הבניינים שטומדים תקרוס

למקום שלחה הערייה ל ניין מהנדס בטיחות שהוציא דרישה לדיירים לתקן את המבנה המסוכן בו הם מתגוררים, עקב חשש לקריסה באופן העלול לסכן את הדיירים וסביבתם. המהנדס מעדכן את הדיירים, כי אילו לא יבצעו את הדרישה, תהיה זו עבירה פלילית מבחינתם שתגרור בין היתר קנס של 3,600 שקלים לכל משפחה ועוד 160 שקלים לכל יום נוסף שבו הם לא דואגים לשיפוץ הבניין."

תגובת המועמד לראשות העיר, אינג׳ שמעון כצנלסון:
תעודת עניות של אגודת ישראל אשר מוכרים את הבטיחות של התושבים פעם אחר פעם לטובת הציבור החרדי. ראינו את זה קורה בפרויקט הרותם-פלדות, אותו הספקתי להעביר בתחילת הקדנציה כיו״ר ועדת בניין ערים וועדת הותמ״ל הקשיבו למכתבי וגלגלו את ההתנגדויות החרדיות מכל המדרגות. נציגי אגודת ישראל צפצפו על בריאות התושבים בקומפלקס פלדות בשביל לשמור על בנייה נמוכה עבור הציבור החרדי ועכשיו הם מצפצפים על בטיחות התושבים ברובע ג׳. פרויקט חטיבת הכרמלי הובא לשולחני וקודם עד שנעצר בגלל התחייבויות בחירות לחרדים. כשאבחר לראשות העיר – פרויקט פינוי בינוי בחטיבת הכרמלי יהיו מהראשונים שיקודמו לטובת התושבים ברובע ג׳.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן