הכל על מזל אריה

מדור מיסטיקה , טיפים וזוגיות

צילום: pexels
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בימים אלה חוגגים את יום הולדתם בני מזל אריה.  ע"פ המסורת ט' באב חל תמיד במזל אריה. ע"פ הזוהר מזל אריה נחשב למלך ויש בכוחו להתמודד עם משברים בחיים. הכוכב השולט של בני מזל אריה הוא השמש.                                                               

  תכונות אופי המאפיינות את בני מזל אריה: בני מזל אריה מנהיגים מלידה, בעלי תעוזה ועוצמה, בטחון עצמי רב, חוכמה, נדיבות, שתלטנות, עצמאות עוד מגיל צעיר, מסתדרים בכוחות עצמם ולא תלויים באחרים. יש ביכולתם לקבל החלטות מהירות בצורה הגיונית בזמן לחץ או מצוקה. הם יודעים לפעול בהיגיון רב מבלי לאבד את הראש, הם תמיד במרכז העניינים ומוקפים בחברים רבים כיוון שהינם מאוד חברותיים, ואנשים מתחברים אליהם בקלות וגם נעים להיות בחברתם. הם מארחים נפלאים ובעלי חוש הומור מפותח, הם בולטים בחברה ואוהבים לבלות וליהנות מהחיים. הם בעלי לב רחב ויד פתוחה, בזבזניים ואוהבים להתלבש בטוב טעם וביוקרה. גם את ביתם ירהטו בטוב טעם ובצורה מפוארת. הם סומכים רק על עצמם, ואוהבים לעבוד ואינם פוחדים מעבודה קשה. ע"פ הקבלה האריה מגיע לעשירות במהלך חייו. הם אוהבים ללמוד ומתעניינים בתחומים רבים, הם יצירתיים ומשיגים את כל מה שהם רוצים. הם ניחנו באינטואיציה חדה ומתעניינים בתחום הניסתר ויש בהם גם את התחום הרוחני. הינם אנשים נאמנים וישירים, אוהבי משפחה ודואגים לילדיהם ומשתדלים לספק להם את כל צרכיהם, משפחתם היא מקור גאוותם. הם ישקיעו מאמץ רב כדי להגיע לידי מעמד וסמכות כלכלית, הם מגלים גדולת נפש כלפי ידידים ויריבים כאחד ולא ילכלכו את ידם ומצפונם בדברים שאינם יאים. הם דייקנים ובעלי משמעת חזקה , ובמקביל דורשים גם משמעת מהסביבה.  הם מביעים את דעתם ללא כחל וסרק ואינם מהלכים סחור סחור, הם סולדים מקטנוניות עקב גאוותם ומוכנים לשלם כל מחיר ובלבד שלא ייאלצו לכופף את קומתם. כאשר הם נפגעים ברוב המקרים הם לא סולחים עקב רגישותם הרבה.בזמן משברים הם מתרפאים מהר וממשיכים קדימה.     הם אוהבים את חירותם ולא מוכנים שאנשים יחטטו להם בחיים הפרטיים. הם לא פוחדים משום דבר בחיים, האהבה והרומנטיקה חשובה להם מאוד.הם רומנטיקנים והרפתקנים ללא תקנה, אך כאשר מצאו את אהבתם הם ישקיעו מעצמם רבות למען האהבה והזוגיות והכל יעשה בנאמנות רבה.      האהבה והזוגיות זה חלק בלתי נפרד מחייו של האריה, אך הם לא מאבדים את הצפון בגללה.      האהבה חייבת להשתלב במכלול חייו ולדרישותיו כלפי בן הזוג. הם נראים סנובים לעיתים בעיני אחרים אך המצב אינו נכון. האריה נחשב למזל שמגשים את שאיפותיו והכל מגיע אליו כמעט ללא מאמץ. 

אתר אינטרנט שלי –    www.leageva.co.il    לקריאה בנומרולוגיה , טארוט , קפה , ייעוץ זוגי , תכשיטי קבלה  אימון אישי ניתן לפנות לטלפון 052-8619838

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן